`58 Buick

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Mikcu, 19.2.2004.

  1. Ahis

    Ahis Gearhead

    Juu...
     
  2. Ahis

    Ahis Gearhead

    po po pom, viikon päästä puikki ajoon, pari pikku juttuu tarvii tsekkailla vielä, mm. jarrut, bensansyöttö ja kipinä, ei paha.
     
  3. jalluvaari

    jalluvaari Gearhead

    Morjens

    Saitkos Ahis Buickin ajoon? Miten muut Buick -58;t. Ite oon muutaman vuoden tauon jälkeen taas ottanut omani ajoon. On se vaan hieno peli cruisailla, ei enää muistanutkaa. Tänä suvena tullut jo tuhannen mailia mittariin ja matka jatkuu. Monessa eri tapahtumassa on tullu käytyä, mut ei oo kuin yksi B58 näkyny omani lisäksi (stadin cruising kesäkuu). Elikkä onko pelit radalla vai tallin perukoilla.
     
  4. Naukkis

    Naukkis Gearhead

  5. Naukkis

    Naukkis Gearhead

  6. Gtamazon

    Gtamazon Gearhead

    Trollaanpa taas tähän lankaan sen verran koskien -55 buikkia. Oman väkisinvaihdettavan vaihdelaatikon toiminta muuttui sen verta heikoksi, että päätin ottaa sen irti tutkimusta varten. Laatikko osottautui peruskorjausta vaativaksi ja tällä hetkellä on osien haalaus käynnissä.

    kysymyksenä olisikin onko naulapään perään saatavilla helposti naitettavaa muuta manuaalilaatikkoa korjauksen ajaksi? Rattikarahkaakaan ei välttämättä tarttis. Ajokautta olis kuitenkin mukavasti vielä jäljellä ja epäilen, että orkkis lootaa en hetkeen saa nippuun.
     
  7. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

    Sait yv:n
     
  8. Gtamazon

    Gtamazon Gearhead


    niin joo tosiaan synchromessille korvaajaa etsin. Dynaflowta tossa ei ole. Vinkkiä on jo tullut mukavasti, mutta edelleen hakusessa.
     
  9. avo58

    avo58 1st gear

    Morjens
    Juhannuksena otin liikenteeseen ja power meet matka edessä taas pitkästä aikaa ,toivotaan hienoja kelejä koko kesälle. t.joe
     
  10. Ahis

    Ahis Gearhead

    On juu buickilla kurvailtu, toimii niin kuin ennenkin :D Eli pikkusäätöä välillä... Äsken irrotin orkkis-cartterin ja kun kahvi on juotu sovittelen edelbrockin tilalle, 20€ romusta putsailtu paska sekin mut koitetaan... Jallulla pirun komia allekirjoituskuva muuten, mäkin ikuistin buickin uudella tavalla, onhan tässä jo 9vuotta senkin kanssa elelty :D

    [​IMG]
     
  11. Mr.Speed

    Mr.Speed Gearhead

    Todella asiallinen tatuointi! 8) Ruotsissahan noita '58 Buickkeja on tarjolla jatkuvasti...on niitä itsekkin joutunut kuolaamaan. On ne vaan komeita vehkeitä...
     
  12. Ahis

    Ahis Gearhead

    Siellä tatskaliikkeessä oli kuva kun joku ruottalainen oli ottanu 58 avo-limitedin selkäänsä :)
     
  13. jalluvaari

    jalluvaari Gearhead

    Onko B58 porukkaa lähössä PickNickiin? Ite oon aamusta liikkeellä,saatasko aikaan jonkinlaista kimppa kokoontumista? :D :D :D
     
  14. jumakuja

    jumakuja 1st gear

    Kuvia kun katselee niin näkyihän siellä muutama olleen paikalla. Ainakin 3 bongasin. Ryhmakuvaa ei tainnut kuitenkaan syntyä?

    Oma odottelee vielä jarrujen osia ja pulttisarjaa vesipumpulle jenkeistä, joten jäi sitten Forssa (kin) väliin.
     
  15. mpj

    mpj 1st gear

    Moro
    Alkaa oleen neuvot vähissä, jospa täältä löytys. elikkä kone makaa lattialla tallisssa ja dynaflow pitäs saaha irti, mutta kun ei ohjaritapit saa näkyviin mutta sitten tyssää , ei irtoo. onko jokun lukitus?? vai onko tosissaa nuon tiukka sovitus, että kun pikkasen vinossa ei lähe irtoon.
    vai onko että kun järkiloppu niin voima käyttöön :poff:
    kiitos.
     
  16. jalluvaari

    jalluvaari Gearhead

    Kyl pitäis lähte ihan normaalisti irti toisistaan. Onhan vetolevyn pultit myös irti turbiinista? :eek: :eek: :eek:
     
  17. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Joo, jos ei oo vetolevy irti turbiinista, niin sitten ei lähde, tuossa kun on purettava turbaani ja se pitää purkaa että saa lukkorenkaan auki...
     
  18. Buick55

    Buick55 Gearhead

    Vanhemmissa ainakin on turbiinin kehällä n.20pulttia, joista 4 on kiinni vielä vetolevyssä.
    Saattaa olla sama systeemi myös tässä tapauksessa?
    Siis kun tarkasti kattoo niin ei tarvii irroittaa kun ne 4 pulttia saadakseen koneen ja lootan irti, voi selvitä vielä vähemmällä sotkulla :D
     
  19. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Juuh, mulla huonoo suomee näköjään, tarkoitin perustella, että turbiini pitää purkaa että sen saa pois laatikosta :oops:

    Se vetolevy on 4:llä ruuvilla kiinni turbiinissa, enempiä ruuveja ei tartte availla, jos ei laatikkoa pura....
     
  20. mpj

    mpj 1st gear

    Kiitos, eiköhän se nyt lähe näillä neuvoilla. Sitten kuin taas pääsee tallin puolelle.
     

Kerro tästä muillekin!