`58 Buick

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Mikcu, 19.2.2004.

  1. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Otto kyllä siellä akkalohko lymyää. On muuten hyvin tehty tuo Race Coupe.
    Repeli tajus ja tais tajuta myös B50? Se tosin joutuu laittaa naulapään päälle akkalohkon kopat vinoon! :rotfl: (Tajusko Otto?) :rotfl:
     
  2. Otto

    Otto Gearhead

    Tottakai, tottakai. :rotfl:
     
  3. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Menee vähän ot ja sisäsiittoisten sisäpiiri jutuksi, mutta aargh en
    pysty olee hiljaa.
    Kyseessä siis Kunnasvuon Harrin hieno 55 tiemestari. Se laittoi siihen aikanaan letukan akkalohkon ja maalasi pannnuhuoneen siivoksi. Se osti multa molopään venakopat mitkä se laittoi vaakatasoon akkalohkon koppien päälle. Maalasi motin koppineen org vihreällä ja laittoi FIREBALL V EIGHT ym tarrat pannuun.
    Tästä päinvastaista vittuilua olen heittänyt Hyvinkään suuntaan B50 Buickille, millä akkalohko otteessa mutta molopää nokalla. Sinitarralla akkalohkon kopat päälle. :rotfl:
    Sorry, ei tämä vittuilua ollut. B50 ja koko hyvinkään jaos todella rules!
     
  4. jimsgarage

    jimsgarage Gearhead

    Moro,

    Sattuisiko keneltäkään löytymään nokkapellin keskelle tulevaa listaa? Auton tuoja lupasi sen toimittaa, mutta eipä ole näkynyt. Joten täällä nyt kyselen..

    Kaikenkuntoiset kiinnostaa..

    - Jim
     
  5. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Lista löytyy. Ei missään hyvässä hapessa, mutta yhtnä kappaleena. Hae pois kuleksimasta jos menee tarpeeseen. Olen ilman autoa tällähetkellä kun käyttiksetkin on pajalla. Hae mut pukinmäestä ja haetaan lista sipoosta, ok?
     
  6. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Ai sä Ylöjärvellä asti asutkin. Kun liikut täällä niin hae lista pois. Ei maksa miid. Noita listoja mulla ollut paljon. Hank "the crank" sai multa Limitediinsä listan kun joku kusipää oli tanssinu espalla ripaskaa sen Buickin päällä. Onneks katto ei mennyt läjänn, vaikka tennareiden jäljet sielläkin oli. Tää lista on avon org. Ostin ebaysta virheettömän. Arvaa oliko? 0466866946 mun nyk numero. Tallenna numero ja soittele kun liikut täällä ja hae lista pois.
     
  7. B 50

    B 50 Gearhead

    Ai näin? Onko oikeaoppinen asennuskulma 50 vai 58 astetta? :D
    http://s164.photobucket.com/albums/u20/ ... G_0086.jpg
     
  8. Otto

    Otto Gearhead

  9. merc

    merc Gearhead

    ^^Heh, tulihan se sieltä, tästä olikin jo pajalla puhetta :rotfl: :rotfl:
     
  10. jimsgarage

    jimsgarage Gearhead


    Hieno juttu. Palataan asiaan. :D

    - Jim
     
  11. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

  12. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Tulipa taas tilattua vääränlaista tavaraa ebaystä eli nyt tarjolla alle omakustannushinnan: 1941-58 Buick Wheel Hub Grease Dust Cap New! 2kpl 40e.
     
  13. mpj

    mpj 1st gear

    Olen tuossa miettiny että onko nuo jäähdytysletku oikein päin autossani.
    Eli vesipumpulta alempi nipa menis läppärin kennolle?? vai toisin päin???
    Voisko joku kertoo kummin päin? :odroll:
     
  14. Mikcu

    Mikcu Gearhead

    Ilmastoinnilla varustetuissa malleissa on muistaakseni useammalla lähdöllä oleva vesipumppu. Niistä en tiedä, muttta...
    Omassa autossa ei ole ilmastointia, jolloin vesipumpulta menee letku suoraan lämppärille ja termostaatin juuresta etupenkin alla olevaan "patteriin".
     
  15. goofy

    goofy 1st gear

    Tänään sai oman 58 liikenteeseen :rotfl: :rotfl:
    Oli kyllä hienoa,auto pelasi kuin buickki :poff:
     
  16. jalluvaari

    jalluvaari Gearhead

  17. Mikcu

    Mikcu Gearhead

    Viime viikonloppuna palattiin Hämeestä suoraan Helsingin yöhön. Tollasta siellä sit oli. On ne valkosivut vaan komiat 8)

    Olishan se upeamman näkönen, jos kulkis yhtä alhaalla kuin Ahiksen Buick, mutta tämä on tällanen PAPPA-versio.
     
  18. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Tervetuloa Goofy!
    Pysy linjoilla ja kerro missä mennään.
    Olet pyytettömästi tervetullut.
    Voin- niin kuin meistä kaikki- tuta fiilikset.
    Ja miträ tulee mun ex mustaan avoon.. ..annoin sen sen pois. En ilmaiseksi! Se on tarkoitus pysyä jälkipolvilla.
    Annoin että auto saisi sen mitä minä en pystynyt sille tekemään.
    Tein, ja monta kertaa. Viimeinen remppa maksoi mulle melkein 20k € kun mentiin häämatkalle Ankkalimmaanja annoin avoimen valtakirjan ja ei yärajaa maksukatolle. Rahaa oli. Mitä tekivät?

    -Powermatic teki asiansa kunnolla. Maksoi, mutta maksoin ja se toimii.

    -Verhoilija Prima Lasse teki taas työnsä hyvin. Niin kuin aina. Nyt siltä jäi lopullinen teko kesken, koska mä en toimittanut sille kaikkia materiaaleja mitä hän olisi tarvinnut.
    Toimitin uudrn kirkkaan punaisen Kanvas katon. uuden maton. tiiviisteen ym.

    Lasse ja Powermatic ok, muut ei: Arvaatkaa mitä maksoi?
    Nyt tilanne se että minä oon kusipää ja valis hakee 58n back, kun saan tietää mitä se on kustantunu?
    EI! Ei se näin mene!
    Kertokaa mulle järkjeä, muta kertokaa noillee muillekin mille tää juttu ei kuulu vittuukaa!
    Nyt avo on hyväsä kodissaa, mä en ..
     
  19. B 50

    B 50 Gearhead

    234€ tai 243€. :wink:
     
  20. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    ^^Kyllä se maksoi. Silloin oli rahaa. Nyt ei enää sillai. Siis annoin Buickin pois ja Iiro jeesasi mua pahassa elämäntilanteessa. Siinä ei pitänyt käyttää rahaa niin paljon kun hän on nyt käyttänyt. Yli 10k. Siinä tosin tuli poikani isoveljelle laikka Pontiak vaihdossa mitä se mulle lyhentää.
    Tilanne tämä että mun mielenterveys ei kestä enempää vittuilua. 58 on Lappeenrannassa hyvässä kodssa. Se oli päässyt pahempaan kuosiin kun olin luullut. Rahaa olen siitä siis saanut ja nyt amen koko jutulle. Pitäkää autonne. Ne on teidän. Te ette ole mulle enää mitään velkaa eli autot on teidän ja pitäkää niistä huolta.
    Näin sanon molemmille. Mitä oli vielä maksettavaa niin anta olla. Mun pää ei kestä. Ei pahalla vaan hyvällä. Musta 58 avo on hyvässä kodissa ja se valmistuu. Mä en sitä saanut aikaiseksi..
     

Kerro tästä muillekin!