6.2 D ja cruise ei pelaa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja capri30S, 6.3.2013.

  1. capri30S

    capri30S 1st gear

    Mistäs seuraavaksi haetaan vikaa?
    Lähtötilanne oli se, kun auto tuli mulle, cruisen johdot ja alipaine letku oli irti, ja kääritty imusarjan viereen rullalle. Alipainepumppu toimii, sillä on tossa autossa 2 tarkoitusta, tuottaa alipainetta cruiselle ja saastelaitteille, saastelaitteille menevä lähtö tulpattu.
    Ei vuotoa cruiselle tulevassa alipaineletkussa.
    Seuraavaks pitäis varmaan mittailla tuleeko tonne sähköä?
    Mistäs toi nopeustiedon ottaa?
    Muuta mietittävää aiheesta?
    Auto siis alkuperäinen 6.2 D pikuppi, 700:nen automaatti, vanhankorinen 1987, räpeltämätön.
     
  2. sbf

    sbf Gearhead

    Vanhemissa cruiselle tulee laatikolta mittarivaijeri josta se jatkuu eri vaijerina nopeusmittarille.Onko sulla semmonen vai se uudempi malli jossa cruisen alipainekelloon tulee iso kampaliitin sähköä?
     
  3. capri30S

    capri30S 1st gear

    Se uudempi missä on se kampaliitin.
     
  4. capri30S

    capri30S 1st gear

    Kojelaudan alla on joku ohjainboksi tolle cruiselle, onko noita hajonnut? Se cruisen alipainekellokin tuntuu ehjältä.
     

Kerro tästä muillekin!