6.2 GM Diesel suutinten purkaminen

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja anttikristus, 3.4.2008.

  1. anttikristus

    anttikristus Gearhead

    Olen utelias tietämään:
    Miten suutinkärjen saa suutinrungosta irti? Haluaisin tutkiskella tuollaisen rikkinäisen anatomiaa. Oisko jollain neuvoa tai vaikka linkkiä johonkin sivulle, jossa olisi kuvia?

    On kyllä yritetty surhvata ja hakea... :oops:
     
  2. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Tällää se koko siitinpaketti siitä ohkasemmasta kohdasta eli paluulähtöjen kohdasta ruuvipenkkiin kiinni niin maan perkeleesti ja väännä 30mm lenkillä koko paska auki. Sitten vaan kattoot missä järjestyksessä osat tuli ulos ja päinvastoin kiinni :rotfl: . Jos juhana on tallilla kun kokoot noita niin anna sille markka ja käske se pelaamaan pajatsoo siks aikaa :odroll: .
     

Kerro tästä muillekin!