6.2d kampiakselin tiiviste

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja raggar, 16.5.2006.

  1. raggar

    raggar Gearhead

    Elikkäs minkälainen tiviste mahtas olla kyseisen motin kampiakselin takapäässä?

    Vuotaa aika reilusti öljyvä sieltä ja aattelin että saiskohan sen vaihettua koneen ollessa paikallaan, ku jouvvun kuitenkin ottamaan lootan pois ku pitäs sitäkin rempata...
     
  2. Jimmy

    Jimmy 1st gear

    Loota pois,ököpohja irti,takimmainen runkolaakeripukki pois ja stefa (tiiviste) vaihtoon. Öljypumppu on kans samalla helppo vaihtaa ihan varmuuden välttämiseks. Riippuu tietty autosta että saako pohjan pois ihan vaan ottamallla. :eek:
     
  3. raggar

    raggar Gearhead

    Kiitoksia neuvosta.

    Caprisessa on perkele puotettava etupalkki alas että saa öljypohjan irti... :mad:

    Täytyy tuo vaiheaski korjata ensin ku se on jo pöydällä levällään ja kattoo sitten sitä öljyvuotoa. Tuli jo vuokranantajalta sanomista ku on servoletti merkannu reviiriään asvalttipihalle...
     

Kerro tästä muillekin!