60 jalkaista paremmaksi, vinkkejä kaivataan

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Mopuristi, 21.5.2014.

  1. Mopuristi

    Mopuristi Gearhead

    Eli kottero on BB valiantti. Autossa tavalliset iskarit (vanhat), lehtijouset, DIY "Caltracsit" ja Hoosier katusliksit, joilla ei ole oikeastaan pito-ongelmia.

    Paras 60-jalkainen on 1.47 kun lähti pienillä kierroksilla jarrua vasten. Sitten kun lähti isommilla kierroksilla jarrua vasten: 1.5x, pienillä kierroksilla transbreikillä: 1.5x, kaasupohjassa transbreikillä: 1.5x. Jne... Pitäiskö caltracseihin säätää hieman preloadia? Nyt sitä ei ole. Vai kokeilla kiihdytyskäyttöön paremmin käypäsiä iskareita? Kumpaan päähän ekaksi?

    Muita ideoita? Irroitan Caltracsin tangot? Ilman niitä menny 1.50 harvemmalla välityksellä.
     
  2. Remmiveto

    Remmiveto Gearhead

    Takaiskareiksi säädettävät joilla lähtötapahtumassa siirtynyt paino saadaan pidettyä takapyörillä.
    Vanha koulukunta vannoo 10/90 etuiskareiden nimeen. Auttavat painosiirrossa.

    Cal-tracsien säädöstä, haetaan pinionin kulmaa, samoin kannataa käyttää puntaria apuna.

    Linkki/ ladder bars autot ja niiden säädöt on eri juttu tietenkin.
     

Kerro tästä muillekin!