60-luvun jenkin automaattiin synteettinen vai mineraali?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Jacka, 1.3.2014.

  1. Jacka

    Jacka Gearhead

  2. Jacka

    Jacka Gearhead

    Edelleen kaipaan vastausta kysymykseen... Tuossa linkittämässäni öljyssä on F-luokan tyypitys, mutta ei kait se haittaa mitään GM:n laatikossa?
     
  3. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Toi sun linkittämä mehu on ihan tavis DIII tavaraa jota GM vehkeisiin yleensä laitetaan. Syntistä voi laittaa mihin vain kunhan luokitus natsaa, se kestää lämpöä enemmän kuin mineraali muuta hyötyä ei juuri ole.
     

Kerro tästä muillekin!