62 buickit suomessa???

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Naulapää, 3.1.2009.

  1. Naulapää

    Naulapää 3rd gear

    Täält löytyy buick invicta convertible.
     
  2. emzee

    emzee 1st gear

    Ja täältä electra 225 4dht
     
  3. Nailhead

    Nailhead 3rd gear

    Electra Riviera Sedan.Kaverilla Electra convertible.
     
  4. eastwood

    eastwood 3rd gear

    Hyvä että näitäkin kartoitetaan, voipi vielä löytyä se 4 ovi HT jostain mikä "varastettiin" Turusta. Mysteeri autoa ei koskaan löytynyt, liekö mennyt osiksi. Musta se oli ja uusitulla harmaalla plyysi sisustalla
     
  5. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Minkä värinen, millä tekniikalla? Mullahan oli tämmönen varsin pitkään harrastepelinä viime vuosisadan lopulla... :)
     
  6. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Vaikea noita on kartoittaa kun ette edes auton väriä kerro.
    emzee onko sun 4HT valkoinen? Sellaiseen Porista tulleeseen kaveri teki motti swapin. Porsinu Dyna lähti kiertoon ja Naulapää hot rodiin. Tilalle tuli sbc akkalohko tbi ruiskulla ja ylivaihde automaatti. Viimeks näin sen Tikkurilassa pari vuotta sitten. Hamidullan Sami toi 887 maahan hienon metallivihreän avon. On vieläkin siisti, tosin jouset kulahtaneet kun helmat raapii maata.
     
  7. halitoosi

    halitoosi 1st gear

    Tamperella oli joskus 80-luvun lopussa electra 4d ht raato, tyhjä hylsy, piti oleman joku japsien lähetystön entinen, muka japanian kielisiä tarroja takaklosteerissa...jotain osia osia meni vissiin yhen inhottavan pitkätukkahomon caddyyn... ps. jos luet tämän maksa homo velkas!!
     
  8. CTS

    CTS Gearhead

    Mitähän mä oon sulle velkaa?

    Sekä se Electra että se Caddy oli/on mun.

    Ilmoita toki kuka oot ja paljonko oon velkaa, niin hoidetaan asia kuleksimasta.

    Ps. Sori, mut oon kyllä ihan hetero. Seuraa sun täytyy hakee muualta.
     
  9. rötvä

    rötvä 1st gear

    kuopiossa valkonen wildcat
     
  10. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    NRA-7 noin vuonna 1997 Raumalla:

    [​IMG]

    Samoihin aikoihin samassa kaupungissa oli valkoinen Electra conv.
     
  11. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Tuon olen nähnyt. Myös sen turkoosi/valk mistä oli juttu V8 maziinissä.
     
  12. Nailhead

    Nailhead 3rd gear

    Eipä sovi unohtaa Popeda Paten Electra sedania. :D Tampereella oli myös kaupan joskus kauan sitten Riviera sedan (jotakuinkin NRA-7:n värinen) Letukan tekniikalla.Kauan sitten=oli markat vielä maksuvälineenä...Joku myös kauppas taannoin täällä OD:lla sedani Electraa osina,tais olla suomi-auto peräti?
     
  13. Fleetline

    Fleetline Gearhead

    Mulla oli joskus vuosikymmenen alussa avo Electra, joka nimikoitiin *Golden Electraksi* rento reissupeli jolla kierrettiin Aitoon *kirkastusjuhlat* ja Powerit. Ostin toisen avo omistajan kanssa siihen varaosapeliksi Turun Uspartsin takapihalla maatuneen vanhan salolaisen rakkariauton 4d tolpan HL-110. Mulle tuli auto. Kaverille meni ainakin etupuskuri ja kaikkea pientä. Orkkis sisustahan oli jo silloin korvattu ties minkä auton penkeillä. Mä myin tän tolpan avoni kanssa tänne salokupeeseen. Kaveri maalasi avon uudestaan, teki jossain vaiheessa koneenkin ym. hyödyntäen neliovisesta kaikennäköistä. Muutama vuosi sitten kun hän myi avon pois varaosa tolppa kulkeutui taas mulle kun ei muille kelvannut vaikkei ollut hinnan kiroissa.Multa se lähti hyvälle frendille Poriin jossa auto vieläkin. 4 ovisesta mulle jäi laatikko ja kardaani. Laatikko kulkeutui tän palstan kautta jonnekin mutta orkkis kardaani löytyy vielä ja avon orkkis takapuskuri jonka tilalle hommasin uudelleen kromatun.
     
  14. el borrachitos

    el borrachitos Gearhead

    Jos tässä on kyse siitä mitä epäilen,niin auto tuli Kouvolan suunnalta ja siinä oli lohko halki. Mutta motti on elvytetty ja on päivittäisessä käytössä kesäisin ja joskus vähän talvisinkin.
     
  15. rötvä

    rötvä 1st gear

    eilen tuli villikissaan leima heittämällä ja käyttis seisontaan. velatki tuntu saatavilta
     
  16. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Invicta 2dht tossa lähitalon parkkiksella.
     
  17. Fleetline

    Fleetline Gearhead

    Toi muutama viestiä sitten mainitsemani suomi 4 ovitolppa HL-110 kulkeutui taas mulle vaihtokaupan myötä.. mitähän sillä tekis haluaako joku ostaa tämän kokonaisena vai laitanko osiksi? Kuvia saan järjestettyä loppu viikosta kun laite ilmestyy tontille. Yv:llä tai 044-5960616. Suht nopeasti pitää joku ratkaisu tehdä kun ei ole kokonaisena paikkaa missä säilyttää
     
  18. Nailhead

    Nailhead 3rd gear

    Ameriikasta tulossa tutulle Electra avo barn find.
     
  19. kepuri

    kepuri Gearhead

    mulla on työn alla 62 lesabre 2d ht,tiijä vaikka joskus valmistus.
     
  20. buick71

    buick71 2nd gear

    Täällä myös 62 lesabre 2d ht.
     

Kerro tästä muillekin!