'62 Chrysyn jarruista

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja Dartsan, 22.1.2005.

  1. Dartsan

    Dartsan Gearhead

    Kaveri tarviis yks sylinteriset kilvet 11'' jarruihin. Mistä ne mahtas käydä? Ku on aika hintavia ne kaks sylinteriset versiot. Vai käviskö levyt mitenkä helposti? Mitä kaikkee pitäs vaihtaa?
     
  2. Dartsan

    Dartsan Gearhead

    No tietäkää nyt joku jotain. Jos joku tietäs edes sellasen kaverin joka on vastaavan operaation tehnyt johonkin muuhun saman ikäluokan Moppeen...
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

  4. slant

    slant Gearhead

    mulla löytyy täydelliset etujarrut tosin -66 yorkerin. mahtaisko käydä, 11 tuuman ne kyllä on, leveys taitaa olla kolme tuumaa.
     
  5. Dartsan

    Dartsan Gearhead

    Laitoin YV:n slantille
     
  6. slant

    slant Gearhead

    No eipä käyneet.
     
  7. Dartsan

    Dartsan Gearhead

    No ei voi mitään. Saapahan ruveta sit soveltamaan jotain jännittävää. Mut kaipa se ne saa kikkailtua.
     
  8. pontso

    pontso Gearhead

    soita lahteen pauli manniselle ja kysy häneltä , tietää koska on levyt laitettu omaan rysseliin 0405150593 kerro peteltä terveiset
     
  9. Anonymous

    Anonymous Guest

  10. ari2004

    ari2004 Gearhead

  11. ari2004

    ari2004 Gearhead

  12. slant

    slant Gearhead

    Ahaa. Puhelimessa kun noita mittatietoja/kuvauksia osista vaihtelee niin voi mennä helposti pieleen. ari 2004 onko tietoo käykö -66 jarrukilvet suoraan noihin -62 napoihin vai pitääkö napa/olka-akseli vaihtaa?

    Niin tässä on kyse rumpujarruista vm 66 jotka on yhdellä työsylinterillä vs 62 2 sylinterillä.

    Kattelin noista linkeistä ton vanhemman mallin jarruja niin taitaa sittenkin olla eroja ettei ihan heittämällä mee. Mutta valaiskaa asiaa lisää jos on kokemuksia. Tuo jarrukilven pulttijako nimittäin mitattiin erilaiseksi -62/-66.
     
  13. Anonymous

    Anonymous Guest

    Koko asennelma on vaihdettava tuohon tapaan kuin noissa linkkien ohjeissa on tehty. Pientä laikkausta yms. tietysti tarvitaan mutta asennus on "easy" kun käytät noiden linkkien kuvia/selostusta hyväksi.
     
  14. ari2004

    ari2004 Gearhead

    Hups. Huomasin just että noi -66 jarrut onkin ilmeisesti rummut...? Swappi tietysti onnistuu, mutta miksi vaihtaa muna munaan? Olisiko mielekkäämpää hankkia esim. tuollaiset C-bodyn levyt jotka on tuolla aiemmissa linkeissä...
     
  15. Dartsan

    Dartsan Gearhead

    Rojektihan ei ole minun. Mutta välitän tiedot noista nettisivuista ja puhelin numeroista tuonne susirajan tienoille.

    Ja taisi olla ongelma tuo sylintereiden hinta. Tutkiskelun kohde on että onko levyt halvempi laittaa. Kun joutuuhan noihin ainakin kuvien perusteella uusimaan aikas paljon kaikkee.
     

Kerro tästä muillekin!