-63 Fairlanen seisontajarru-ongelma

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja mikkis83, 13.6.2010.

  1. mikkis83

    mikkis83 Gearhead

    Uupuu täysin molemmilta puolin koko se rauta, joka levittää kenkiä kohti rumpua.

    Kymysys kuuluukin, että miltähän sen raudan tulisi näyttää/mistä voisi sellaisen raudan saada? Että jos ei mistään löydy, tekis sellaisen itse...

    Rokki-auto, eikä ebay sano sen asian eteen mitään, macsista puhumattakaan.

    Tahi et voisko jostain muusta autosta saaha siihen sen raudan?

    E: tai mikähän se tanko ois ees lontoon kielellä?
     
  2. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

    Strud, lever, link

    Park brake strud / link between both shoes

    Park brake lever to shoe, emergency cable hooks onto


    Mopareissa rauta kenkien väliin on strud, Fordeissa näköjään link. Jotkut käyttää kyseisestä raudasta myös nimitystä lever, mutta tehtaan osaluetteloissa (Mopar/Ford) parking brake lever on käsijarruvaijerin ja kengän väliin tuleva rauta.

    Mustangiin saa mitä vaan. Ei siltä osastolta löytyisi '63 Faikkuun sopivaa?

    Katso esimerkiksi NPD Mustiluettelosta sivu 54, osanumerot 2A642

    Suomesta kyseisiä rautoja voisi kysyä vaikka Tuumacidistä
     
  3. mikkis83

    mikkis83 Gearhead

    Kiitosta neuvosta, käsijarru on nyt pitävä...
     

Kerro tästä muillekin!