63 Letukkaa jarrut

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja rautapää, 22.7.2011.

  1. rautapää

    rautapää 3rd gear

    Olis ajatus päivittää 63 bel airin jarrut.
    Rummut meinasin jättää mut muutto 2-piiriseksi ja tehostus.

    Joten mikä tehostin/työsylinteri paketti olis lähellä sattumista???
    Pitääkö jarrupaineisiin taakse laitta joku ahistus yms yms...

    Olisin kiitollinen jos joku viittis auttaa, ni ei tarviis tuuril kokeilla :eek:

    Voi myös soitella. 050-3299664 iiro.
     
  2. brain error

    brain error 2nd gear

    63 jarrut

    Kysyppäs oisko nimim.B 50 vielä originaali tehostin myynnissä ja siihen sopiva pääsylkky löytynee kyllä jos ei paikallisesta vauhtikaupasta niin esim.Rockautosta ainakin.Itse selvittelin sitä varaosanumeroa joku vuosi sitten,mutta nyt se on jo johonkin hävinnyt.Noista meikäläisen vanhoista höpinöistä ainakin löytyy joku linkki.Pääsylkyn piti olla 1"porauksella ja mallia deep cup.Onnea metsästykseen :D Drum/drum pääsylinteri ei tarvitse ahdistuksia takapiirille.
     
  3. brain error

    brain error 2nd gear

    63 jarrut

    Löytyi :eek:
    Raybestos MC 36233
    Centric 130.62028
     
  4. Chevy59

    Chevy59 3rd gear

    Tein viisysiin samanlaisen päivityksen,tehostin on -64 Impalasta ja 2-piirisylinteri -67 chevellestä,sopivat pulttaamalla paikalleen.
    Putket vedin niin että etummaisesta taakse 3/16" putkella.
    Etupiirin haaroituksessa käytin auton alkuperäistä vänkärinpuoleista haaroitinta (vänkärinpuoleinen siksi että siinä on lähdöt 1/4" ja 2x 3/16" putkille) jonka siirrin kuskinpuolelle,siihen sylinteriltä 1/4" putkella ja siitä etunavoille 3/16" putkilla.

    Tuollaisia 1" männällä olevia valurautapääsylintereitä oli ainakin Hämeenkorvella myynnissä eikä hintakaan ollut paha.
     

Kerro tästä muillekin!