'64 & '65 Nostalgia-Vallut & '79 Delta 88 "Kaljataksi".

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Projektit', aloittaja FuryIII '71, 4.1.2013.

1. FuryIII '71

FuryIII '71 Double Gearhead

Kyllä mä takamoottoriseksi laskisin ennemmin. :D

Ei oo noi kolmiloviset ja niiden mallit mun vahvinta alaa, eikä tietoa kumpi, sithän toi selvinnee ku on käyny hakemassa...

2. Slant Sickness

Slant Sickness Double Gearhead

66 mallisten 3 vaihteiset kuvan taulukossa. Tuli tuota edellistä lukiessa mieleen, että oon mä useamman erilaisen tavannut - eikä mulla ollut väkisinvaihdettavaa kuin vv 81-84.

Jopa real slantille ja pitkäiskuiselle sisarelleen on ollut omat versionsa.

A230 on tuoreempien mallien täysin synkronoitu - kuvassa ykköselle vaihtonopeus "Zero mph" noille vanhemmille.

Gary Grand ja FuryIII '71 tykkäävät tästä.
  3. FuryIII '71

FuryIII '71 Double Gearhead

Taas tuli kuusvitoseen kalikkaa, kiitokset kaupoista @mapal.

Jos joltain vielä vivustot löytyis, ni alkais vaihteistopaketti olla kasassa. Tai jos hifistellä haluais, ni se kardaanitunnelin päälle tuleva "pahka" jonka läpi shifteri tulee, ois kans pop.

Tosin jos sillä on hintaa likikään sama, ku kaikella muulla tähän neliloviseen liittyvillä rojuilla, ni taidan leipoa sen alumiinifoliosta ja pakkelista, ja kiinnittää popniiteillä... :poff:

LPV, eeko ja Gary Grand tykkäävät tästä.
  4. LPV

LPV 3rd gear

Metallisesta 10L maalipurkista, se pahka! ;)

FuryIII '71 tykkää tästä.
  5. Slant Sickness

Tai vanhan ajan sinkkiämpäristä, niin on tukevampi.

FuryIII '71 ja Gary Grand tykkäävät tästä.
  6. Gary Grand

Gary Grand Double Gearhead

-75 Valianttiin tuon pahkan tein -92..

Ei se paha ole näprätä, kun joutuu joka tapauksessa tekemään laatikon mallisen että ylemmät tangot saa sen poikkipalkin kotelon yli.

7. Gary Grand

Gary Grand Double Gearhead

Nythän mä vasta tajusin että tää oli pitkähäntäinen loota..
    Mulla oli aikanaan tuo lyhyempi versio, jossa ei ole kuin yksi paikka shifterille!

Huomioi @FuryIII '71 tuo sitten vivustoja hommatessa..

FuryIII '71 tykkää tästä.
  8. Slant Sickness

Ja pitkähäntäisellä sihteeri aiheuttaa joko rystyiskun ykkösellä tuhkakuppiin tai parillisilla pykälillä tulee sohvan reuna vastaan?

Gary Grand ja FuryIII '71 tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!