64 dodge 150 pikkisen omapaino.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Jukka 63, 13.4.2019.

  1. Jukka 63

    Jukka 63 2nd gear

    Tää on tosiaan ongelma.On googlattu ja veivattu vaikka mitä.Aina tarjotaan vaan kantavuutta ja muuta tietoa.Ostaisin tommosen jos paino on luokkaa 1500 kg.Rysyn tt motti etsii uutta kevyempää koria.
     
  2. Jukka 63 tykkää tästä.
  3. tsipi

    tsipi Gearhead

    Curb weight tai shipping weight hakusanoilla oon ite tähän mennessä löytäny kaikkien omien painot.

    Mikäli siis miguelosin vastauksesta ei tarvittava tieto jo löytynyt.

    Puntari on toki varmin :)
     
  4. Jukka 63

    Jukka 63 2nd gear

    Kiitoksia.Toi näyttää olevan sittenkin joku 100 sarjalainen.Netti autossa ilmoitus tarjos 150 mallia.Toi on ilmeisesti pitkälavanen suorakylkinen versio.Paino jotain 3500-3600 lbs?Orkkis ryppyreuna painaa paljon,lähes normi isolohkon verran?Autossa on potentiaalia race versioksi.
     
  5. Ihan vaan uteliasuudesta, että millainen mylly on sinne on tarkoitus tunkea?
     
  6. Jukka 63

    Jukka 63 2nd gear

    Mun tt rysyn motti.Meni viime vuonna malmilla ekoissa kisoissa 11,37/215/2100 kg koko matka kuulemma sutien.Motti on dynossa ajamatta.Arvio perinteinen +1000 hp.Motissa on tv:stä tutun VIPIN ex turbot joista on jarrutettu 1600 hp pienemmästä moottorista.Tosin vipin motti on all race versio.Mun on vakion ja race motin välimalli.Rysyä ei viitsi pilkkoa,joten haussa on kevyempi koppa ja jota ei tarvii sääliä laikan kanssa.Toi nettiauton Dodge on hyvä.California car,runko ok,pientä pinta ruostetta havaittavissa joka on positiivinen asia.Nyt ei muuta kuin hieromaan kauppoja.
     
  7. Härregyyde..:odeek:
     
    isalmela tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!