´64 mercury park lane 2dht

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Anonymous, 9.12.2002.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    entäs '65:set? niitä lienee huomattavasti enemmän kuin '64:sia? mulla on '65 4d ht parklane marauder tuotu '90 jenkeistä... huhu: aikoinaan kasissa esitelty '65 2d HT ajettu länsi suomessa lepikkoon ja purettu, lieneekö mitään perää?
    ps. kyseisestä jenkkilippu '64:sta on kuva "sellainen olet millä ajat" (vai mikä sen nimi olikaan?) kirjan loppupuolella

    t: Masa
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    mä ostin noin kuukausi sitten 57 mercury montereyn 4dht.ja haluaisinkin kysyä et saako niihin kuinka osia? auto on ollut viimeksi rekisterissä 79.. ja ollu ainakin viis vuotta pihalla. runkopalkki aivan mätä...korissa ei pahoja jälkiä.. etupuskuri puuttuu...
    löytyykö muuten suomesta toista 57 mercurya?
    T:mercurybeibe
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    kyl kai noita 57-malleja on muutamia, mut eipä kovin montaa taida olla? voi olla vaikee saada suomesta osia... onko tää sun yksilö suomi-auto?

    m.k.
     
  4. mercurybeibe

    mercurybeibe 1st gear

    mä en oo iha varma mut pitäs sen olla..
    toi on vie loppuvuodenmalli eli neljä lamppua,,,,
    mistähän mun kannattas kysellä niitä osia?

    mercurybeibe
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    Elokuvassa X-paroni Spedeä kuletellaan -64 "Anglia" Mercurylla.
     
  6. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Se Kuopiossa oleva 64 2d ht marauder on muistaakseni 390 koneella. Se miksi se on ollut amiskan pelti puolella johtuu varmaan siitä että kyseinen henkilö opettaa sitä pelti puolta. Ps. Rauhaa Laakson Kimmon muistolle.
     
  7. Riztoreipas

    Riztoreipas Gearhead

    vähän off-topic mutta mitenkäs on noi -63 mercuryt suomenmaassa,mistäpäin löytyy ja minkämoisia?
     
  8. Anonymous

    Anonymous Guest

    Sinun allekirjoituksesi säväytti minut, kaimaseni.

    No, entisellä asuinpaikallani Tuusulan Riihikalliolla liikkunee yhä kirkkaan tulipunainen avo-merkkuri. En jaksa muista tarkkaa vuosimallia, ehkä '62-'64, enkä rekisterinumeroa.

    T: Masa
     
  9. heikkisj

    heikkisj Gearhead

  10. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Myös Amt:ltä löytyy 64 Marauder 2d ht mittakaavassa 1:25. Sitä saa tai ai ainakin sai Modelroundupilta jenkeistä ,mutta hinta on nousussa viimeksi se oli jotain 26 taalaa. Masa joko olet rakentanut omasi. Oma on vielä rakentamatta
     
  11. Anonymous

    Anonymous Guest

     

Kerro tästä muillekin!