'65-'66 Fury

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja onre, 17.12.2007.

  1. onre

    onre 3rd gear

    Moro.

    En uudella hienolla täsmähaulla löytänyt lätinää näistä, joten aloitin tällasen. Oma värkki on '66. Eli tää on kai siis B-body.

    Kysytääs ny heti kärkeen nää mieltäpainavat pois.

    Tankki puuttuis. Tossa on alkujaan täyttö kai rekisterikilven takaa? Mistähän tollasta tankkia lähtis metsästämään, ja minkä kaikkien muitten värkkien tankit käy?

    Saako korjauspeltejä mistään siedettävällä hinnalla? (tuskin) Tarve ois takakaaren etuosalle ja takapyöränaukon takana olevalle helmapellille. Myös 4d tolpan hantinpuolen etuoven pintapelti, tai pelkkä alaosa siihen ekaan pokkaukseen asti, ois kiva ylläri. Voihan noi tehdä suorastakin, mutta jos nyt jostain syystä jostain löytyis... toivossa on hyvä elää, sanoi lapamato.
     
  2. Jambo

    Jambo 1st gear

    Furystä

    Onneksi olkoon ostoksestasi!

    1966 Plymouth Fury on C-body.

    Ja valitettavasti ainoat korjauspalat mitä melkeinpä saa kyseiseen värkkiin on neliöpelti paikallisesta rautakaupasta, se on onneksi halpaa.

    Bensan täyttöaukon pitäisi sijaita kuskin puolen kyljessä takana.

    Ja bensatankin todennäköisesti saa jostain dodge aspenista tms. laitettua siihen.

    Onnea ja voimia puurtamiselle auton kanssa.

    Ps. Ittellä 1965 Fury III
     
  3. hlappis

    hlappis Gearhead

    aika vähän löytyy valmiita peltejä furryihin.laita "lekaharkosta"kuvaa? :-?
     
  4. vernando de hoto

    vernando de hoto Gearhead

    Re: Furystä

    Kyllä 66 on keskellä takana. Ebayssä ollut 4D takakyljen korjauspaloja a´114 USD. Meillä tontilla 66 I jaIII mallit.
     
  5. signet

    signet Gearhead

    Re: Furystä

    Niin eikös se ole kuusvitosessa siinä kyljessä?
     
  6. signet

    signet Gearhead

    Re: Furystä

    Kellokoskella ei taida olla rautakauppaa :rotfl:
    Aspenin tankin jos sinne jaksatte väkertää niin olette aika fakiireja :wink: Jossain leppäjeepissä oli paljon lähempänä tankin muoto.Ja jos päädytte asperiinin tankkiin niin yrittäkää ettiä jostain ehjä :poff: voin lahjottaa viisi mätää niin voitte harjotella tinaamista mutta älkää räjäyttäkö tallianne sehän oli suojelukohde :soosoo:
     
  7. signet

    signet Gearhead

    Niin ja mulla oli ainakin yksi sarja(jos ei kaksi) ovia tollaseen tulkaa ite kaivamaan
     
  8. onre

    onre 3rd gear

    Re: Furystä

    Himmeetä kuittailuu heti kärkeen :rotfl:

    Hitto, kai se on otettava kuvia siitä tänhetken tankki-viritelmästä, siinä on meinaa oltu Luovia tosi isolla L-kirjaimella. Tankki kaiketi B-Asconasta eli koko jotain 45l ja täyttökorkki jostain japaniprätkästä eikä mitään näiden komponenttien välillä, tainnu loppua usko :D Kyl sinne jonkun fiksumman väliaikaisratkaisun keksii kuka tahansa normaalilla järjenjuoksulla varustettu, vaihtaa alkuperäsen sit kun löytää... Hitto tota on tehnyt kyllä joku todellinen oman elämänsä kyläseppä jossain vaiheessa.

    muokataas ny vielä vähän: Kellokosken kaupoista; täällä on K-market, Valintatalo ja askartelutarvikekauppa. Viimeks mainittu ei tarjonnut yhtään ehjää tankkia eikä korjauspeltejä, vttu ne mitään askartelusta tiedä. Tästä kummunnutta vitutusta lieventääkseni kävelin yhteen kylän kolmesta aukiolevasta ravitsemusliikkeestä. Ei oo helppoo, ei.
     
  9. signet

    signet Gearhead

    Onhan se tilava tankki,mulla on signetissä korolla KE10:n tankki jonka tilavuus varmaan 30 litraa,ja paksissa tietysti,se tankki sekä täyttö,eli kun tankkaat täys niin ekat 50kilsaa haistelee bensan käryä ja seuraavat 50 km pelko perseessä et loppuuko bensa ennen seuraavaa huoltoasemaa :poff:
     
  10. signet

    signet Gearhead

    Onkos siellä tietin kylällä jotenkin paljon juoppoja kun siellä pitää kolme paaria olla :rotfl: täällä pärjätään yhdelläkin vaikka tuntuu et täällä kaikki on juoppoja :argue:
     
  11. puavo the baboon

    puavo the baboon Gearhead

    mulla saattas olla tankki? litteä ja täyttöputken reikä takanakeskellä,maalattu punavalkoraidallises vissii 80-luvulla :rotfl: kunnosta entiä ku en o ite käyttäny,ostin muinoin 65 furyn jonka mukana tuli kaikkea mystistä hilpettä..ja 65n bensakorkki tosiaan löytyy kuskinpuolen takakyljestä ja 66n rek.kilven takaa..
     
  12. onre

    onre 3rd gear

    Eipä täällä taida juuri muuta tekemistä jengillä keskimäärin olla.

    Kaivetaan niitä ovia vkloppuna sitte.
     
  13. Damo

    Damo 1st gear

    Ilmeisest vm66 furyy ei suomes kauheest ole...? En ainakaa omani lisäks oo nähny ku pari... vm 65 furyy on tullu vastaa enemmänkii...
     
  14. f-85

    f-85 Gearhead

    Joskus aikojen alussa oli kaverin kanssa 66 fury farmi. NNS-53. Monta iloista reissua sillä kurvailtiin, missä lie nyt?
     
  15. Luigi

    Luigi Gearhead

    Mulla oli -80luvun puolivälin paikkeilla -66 Fury III,NCP-14.Sininen ja Lahdessa majaillut niinkuin varmaan 70% suomen mopareista.
    Kaverilta löytyy -65 avo.
     
  16. 4dFunClub

    4dFunClub 1st gear

  17. Damo

    Damo 1st gear

  18. Luigi

    Luigi Gearhead

    Nettiautossa -66 farmi Fury myynnissä.
     
  19. puavo the baboon

    puavo the baboon Gearhead

    vee-kusi(v-8)magazines ol en muista mikä nro mut tän kesän jostai cruisingista kuvia ni siinäki ol joku chopattu stw-fury..mitähän mahtaa kuulua sille miu rakentamalle 65 laikka furylle jonka toissa syxynä myin etelään? :odroll: rekkari muistaaxeni atf-90..adcc:n sivulla oli kuva siitä ku oltii joskus limbo kisas..
     
  20. f-85

    f-85 Gearhead

    Voihan se toi olla. Ainakin sininen sisusta oli. Autiorinteeltä haettiin se, 99 saapilla hinattiin liki 300km. Vaihettiin jäätyneen ryppyreunan tilalle 360 ja katastettiin.
    Laulut loppu ku perä leikkas kiinni pankin eteen. Siinähän se piti liki oven edessä purkaa että saatiin hinattua tallille. Harrastusta edistävää touhua....
     

Kerro tästä muillekin!