'65-'66 Fury

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja onre, 17.12.2007.

  1. kurko71

    kurko71 Gearhead

    Minä sen aikoinaan Keminmaalta hain... Ja möin sittemmin jonnkkin Kuopion seutuville! Nimim. Silvarello vois kertoo vientireissusta hauskan tarinan... Raivon nykytilasta ei mulla tietoa!

    Sampsa
     
  2. puavo the baboon

    puavo the baboon Gearhead

    cape fearis näin oesko 3v takaperin,jätkät ajo siirtokilvillä ku itellä oli vastaava vehe parkis leimattuna, ihmettelin siirtotarroja ja tarjosin samoja lappuja mitä ite käytin leimalla et saisivat kilpiin,eepä oo jätkistä ja furystä kuulunu.. :odroll: vehviläenen! tunsitko piston sydämmessäs? :poff:
     
  3. kurko71

    kurko71 Gearhead

    Jep. Silvarello ajo sen Keippiin, toimi mun asiamiehenä, ite olin sen kesän Saariselällä. Tuli vaan Silvarellollta tän tyylinen tekstari; Kaupat tehty, kone ja akku keitti,pakosarja halakes, äänet ku dragsterissa, antovat rahhoo, mänikö oikein?

    Sampsa
     
  4. Rahikainen

    Rahikainen Double Gearhead

    Mulla oli tosiaan tuo Lassin fury kolmisen vuotta. Ja nytkin on harha-askeleen jälkeen pystylamppu Fury, tosin 68, mutta samoja autojahan ne on.

    Olis ylimääräisenä 65 furystä nostettu ryyppyreuna, jos ketään kiinnostaa. On rempattua kantta yms. Tuli mystinen käyntihäriö, olisko menny nokka sileeksi tai jotain.. YV:tä jos kiinnostaa. siihen tulis mukaan tiivisteitäkin.
     
  5. lollipopchevy

    lollipopchevy Gearhead

    Tuossa nim. Pommarin amme mun ja kaverin omistuksessa:

    http://rides.webshots.com/photo/1286163 ... 3460KlsdKr

    Itselläni oli samaan aikaan ympärivuotisena käyttiksenä Fury III 1966 225 kutosella ja manuaalilla. Rek AGL-70. Laittelen kuvia albumiin jahka saan taas toimivan skannerin...
     
  6. pommari

    pommari Gearhead

    Mä tiedän et suurin osa tän palstan käyttäjistä olis mieluummin nähnyt ton laitteen vielä ton värisenä...ups,sori...maaliruisku pääsi riistäytymään käsistä...
    Mattamusta ei vaan ole mun juttu...
     
  7. Lassi

    Lassi Gearhead

  8. Lassi

    Lassi Gearhead

    http://kuvablogi.com/nayta/836218/ Oisko kellään jouten tuota paneelin pätkää kojelautaan? Mankkaa kun ei oikeen voi laittaa tuohon, kun kajarit on laitettu tuohon kojetauluun ritilän alle. Niin ovat vähän tiellä.

    Kuulusko tuossa reiän kohalla olla jotaan muuta?
     
  9. SK

    SK Gearhead

    Saksassa Avo-Fury tarjolla. Kuvien perusteella siisti eikä mitenkään mahdottoman hintainen.

    Paikka näyttäisi olevan suht liki Bremeniä. Karkeana käännöksenä "hyvät renkaat, kone huollettu (mitä sitten tarkoittaakaan), kulkee todella hyvin, talven käteishinta. Kunnostettavaksi ja nysvättäväksi."
     
  10. onre

    onre 3rd gear

    Nyt kävi kiinnostaa tän nimenomaisen yksilön menneisyys, josko joku jotain tietäis. Ei tartte ottaa herneitä nenään vaikka oisit just se tyyppi joka tuota tankkia on paikalleen viritellyt 8)

    Eli aiempia rek. tunnuksia UDB-30 ja vielä aiemmin NEM-24, väritys alkujaan musta, nykyään mattapunainen mustalla katolla, viimeks ollut liikenteessä ilmeisesti 2002. Tietäiskö kukaan mittää.
     
  11. faikku66

    faikku66 Double Gearhead

    Outokummussa joskus 80-luvun loppupuolella yritin ostatella -65 Fury 1:stä.Ol punainen ja kasilla tosin laakerivikainen.Ei tullu kauppoja vaikka tarjosin 7000 mk,heh.Meni rullaavana Lappeenrantaan kaverille joka laitto siihen 383+727 paketin 90-luvun alkupuolella.Hitsailikin jonkin verran ja maalasi mattapunaiseksi.Myyntiin tais mennä ennenku sai sitä kilpiin?Liekkö tallessa.
     
  12. Rahikainen

    Rahikainen Double Gearhead

    No miten etenee projektit?

    Kävikö Onre:n uusi pahennusta jo ilman autoa aiheuttanut tankki paikalleen??
     
  13. Lassi

    Lassi Gearhead

    Kellään mitenkään???
     
  14. fury-65

    fury-65 1st gear

    hitaasti mutta varmasti,tuppaa tuo mopo vaan karkaamaan käsistä aika herkästi konehuoneen siistimisessä.piti vaan pikkaisen siistiä... laittelen rojekti kuvasia kunhan löydän kameran piuhan jostain hyvästä jemmasta :D
     
  15. Damo

    Damo 1st gear

    Pitäs laatikko ottaa alas ku kerkeis/jaksais... Vuotaa öljyt pihalle jostaa. Pakkohan fury on kesäks saada taas ajoo...
     
  16. fury-65

    fury-65 1st gear

  17. HEmiTERO

    HEmiTERO 1st gear

  18. vinkkeli

    vinkkeli Gearhead

    Mulla karkas mopo käsistä piti ottaa turvatankki pois takapaksista, hitsata pohja taas tasaiseksi.... :( :(
    kuinka kävi.... :lol:
    no takaluukusta takapenkin kohdille revin kaikki vanhat pellit pois,
    tarvis levittää pyöränkotelot runkoon asti ja aattelin samalla laittaa 4-linkki perän ja ilmajousituksen ,kun saa nykypäivänä heittää lehtijouset kokonaan vit...n, jolloin taas pakoputket saa meneen lehtijousien paikalla (lehtijouset siis siirretty runkopalkkiin jo kauan sitten).

    sit mahtuu nippanappa 15"leeveet kumit alle :wink:
    Takaluukku tarttis tehdä lasikuidusta, ei sattuis kellään oleen muottia tai kuituluukkua? :odroll:
    ja sähköt tarttis vielä tehä :cry:
    mahtaako vielä liikkua ens kesänä :(
     
  19. Lassi

    Lassi Gearhead

    Muistin muutaman kuvan ottaa. http://kuvablogi.com/blog/1652/5/

    Miulle saattas kelvata köyhällistö mallin takaluukku. Pääsis enimmistä takavaloista eroon.

    Ja 727:n öljypohja.
     
  20. 4dFunClub

    4dFunClub 1st gear

Kerro tästä muillekin!