65' cädin alipaine hässäkä..

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Lisälaitteet ja -varusteet', aloittaja weard_racing, 4.10.2006.

  1. weard_racing

    weard_racing 1st gear

    Eli kaverin 65' cädistä puuttuu seuraava laitos: transducer.. mikä värkki se on mihin se liittyy ja mitä se tekee?
    Sen verran tiedetään et se on joku ilmastoinnin juttu mut muuta ei tiedetä.
    Ja mistä saa uuden/käytetyn koska nyt se on korvattu putken palalla..
     
  2. weard_racing

    weard_racing 1st gear

  3. Luigi

    Luigi Gearhead

    Ei riitä käyttöoikeudet avaamaan linkkiä,mutta eiköhän parhaat paikat kysellä vanhaa palikkaa Cadillackkiin ole DD-parts turku ja Annele Sahala porvoo_On varmaan muitakin mutta nämä ekana tuli mieleen.
     
  4. chevystw

    chevystw 1st gear

    Klikkaa osoiteriville ja paina enteriä niin toimii.
     
  5. 500 CDV

    500 CDV 1st gear

    Se on ilmastoinin säätö yksikkö.
    ohjaa alipainetta joka säätää puhallin nopeutta ja puhaluksen suuntaa. aika vaikee löytää ehjää mistään, on tosi herkkä rikkoontumaan ei siedä kolhuja yhtään. siellä on sisällä vastuslanka joka kuumenee ja muuttaa pituutta lämmön mukaan. se taas vaikuttaa alipaine venttiiliin joka aukenee tai sulkeutuu tilantaeen mukaan. alipaine kello taas kääntää vipua joka vaikuttaa laitteen muuhun toimintaan
    60-luvulla kun ei ollut elektroniikkaa viäl paljoa käytössä niin alipaine oli helpoin keino ohjata lämmitys/ilmastointi laitetta.
     
  6. 500 CDV

    500 CDV 1st gear

    Se on ilmastoinin säätö yksikkö.
    ohjaa alipainetta joka säätää puhallin nopeutta ja puhaluksen suuntaa. aika vaikee löytää ehjää mistään, on tosi herkkä rikkoontumaan ei siedä kolhuja yhtään. siellä on sisällä vastuslanka joka kuumenee ja muuttaa pituutta lämmön mukaan. se taas vaikuttaa alipaine venttiiliin joka aukenee tai sulkeutuu tilantaeen mukaan. alipaine kello taas kääntää vipua joka vaikuttaa laitteen muuhun toimintaan
    60-luvulla kun ei ollut elektroniikkaa viäl paljoa käytössä niin alipaine oli helpoin keino ohjata lämmitys/ilmastointi laitetta.
     

Kerro tästä muillekin!