-65 Dodge Coronet 500 2d ht

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Polara, 1.6.2007.

  1. Polara

    Polara Gearhead

    Onko näitä paljon suomessa? Tai onko edes mitään havaintoa? Ei muuten, mutta olen haikaillut tässä yhden perään mikä jäi pari vuotta sitten(-05) kesällä ostamatta... Se oli semmonen vaalen ruskea, mustavalkea nahkasisusta, 383 koneella, ym. Onkohan kellään mitään havaintoa auton nykyisestä olinpaikasta tai kunnosta? Kiitollisena ottaisin vastaan näitä tietoja. On kyllä kovasti harmittanut, mutta kaikkia ei voi aina saada.
    Yritin jo kysellä YV:llä siltä hemmolta joka täällä sitä kauppasi, mutta ei taida enää lukea koko foorumia.
     
  2. drago

    drago 3rd gear

    Coronet 500

    Syksyllä 90 toin yhden 65 Coronet 500, 318 autom. ja ilmastointi, punainen valkoisella katolla ja sisustuksella. Oli tuotaessa kohtuullisen siisti, en vaan jaksa enää muistaa minne meni. Jotenkin jotkut rippeet viittaisivat Tampereen suuntaan tai sinnepäin.
    Eipä ole montaa vastaan tullut.
     
  3. jantsa

    jantsa 1st gear

    Re: Coronet 500


    mulla on punanen valkokattonen 318 ryppis jne.. pohjanmaalla nykysin..
    myös v 90 tuotu..
     
  4. Polara

    Polara Gearhead

    Eihän noita taida hirveesti olla. Tai ei oo ainakaan tullut vastaan muita kun tuo mitä kyselin...
     
  5. ptpt

    ptpt 1st gear

    65 coronet

    Taitaa toi pirssi olla ny meikäläisellä ja hyvässä kunnossa. ostin ton coronetin porista tuokokuun lopulla 2006. menohaluja oli riittävästi, kuukauden päivät kerkesin kurvailla ja sit täk täk täk täk... öljytikun nokassa näky kaikemmoista ylimäärästä. sitte paljo bissee... motti pois keulilta ja osiks. hyvältä näytti yks veivin laakeri oli kulunu melkee kokonaa ja siinä samalla sit kuluttanu kietokankee.

    nyt motti on koneistamossa ja toivottavasti jo ens kuun aikana ajossa. mopar perfin kiree nokka siin oli ja samantapanen on tulos, uusil männillä pitäis puristuksen olla 10 kieppeil. tarkotus ois tehä sellai sopivan tehokas millä kuitenki voi ajella ns. normaali ajoo

    netti autos oli viime vuonna 65 2d ht coronetti museo leimattu myytävänä mut tais olla pikkulohkolla ja power big meetis ruottis näky viime vuonna samanlainen avo. ite en oo toista samallaista nähny.

    ps. saattais olla toi mun yksilö myytävänä
     
  6. Polara

    Polara Gearhead

    8)
    Laittelin sulle ptpt yksityisviestiä... Toivotaan että löytää perille.
     
  7. ptpt

    ptpt 1st gear

    polara äijälle

    tulikos yv viesti perille asti??
     
  8. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Kuopioon toivat takavuosina kullanvärisen -65 avon, taisi mennä eteenpäin Suonenjoelle? Wheels Pick-nickissä Barkabyssa on ollut parina vuonna edustava -65 Coronet-rivi (ja kaikki erittäin vieläpä erittäin siistejä): 4d Sedan, STW, 2d HT & avo. 2d HT oli jopa nelilovisella...
     
  9. vennizzz

    vennizzz Gearhead

    Työkaverilla ´65 Coronet 500 avo, punanen, valkealla sisustalla.
    Seissyt kyllä jo pari vuotta, vaik oon kovasti painostanu autoa radalle.
    Voin laittaa autosta kuvan sp, tuo fotothing ei hyväksy bmp kuvia.
     
  10. Polara

    Polara Gearhead

    Joo, tuli viesti perille, vastailinkin jo takasin... Pääsen vaan nyt kesällä harvoin nettiin, kun töissä saa olla. Käyn aika-ajoin kuitenkin lukemassa täälläkin, että pysyy kärryillä.
    Saamieni viestien perusteella joitain tämmösiä autoja tuntuu olevan suomessakin... Onneksi!
    Jospa mullakii vielä joskus :odroll:
     
  11. jantsa

    jantsa 1st gear

    coronet

    ihmeisillä kellä kuvia on suomessa olevista 65 corooista ni ottakaa yv:llä yhteyttä..
    musta vähän tuntuu että mun on se dragon tuoma sopis ainaki kuvaan aika hyvin..
     
  12. jantsa

    jantsa 1st gear

    aa

    hoplaa
     
  13. drago

    drago 3rd gear

    Mulla on valokuvia autosta juuri ostettuna jenkkilässä ja satamaan jätöstä, mutta kun valokuva-albumi on 2000km päässä... Sen Coronetin osto on aika mielenkiintoinen tarina sinänsä.
    Oltiin kaverin kanssa jossain USAssa ajamassa iltayöstä 66 Monacolla jolloin jompikumpi huomasi viressä olevalla huoltoasemalla tankkaamassa olevan 60-luvun puolivälin 2D Moparin, autosta ei näkynyt kuin katto tielle. Ei kun auto ympäri ja huoltsikelle katsomaan mikä on kyseessä. No siellä oli 4 kaveria tankkaamassa $5 ainetta tankkiin. Minä siinä kysymään pojilta onko auto myytävänä, vähän empien omistaja ilmoitti auton olevan myös myynnissä. Kysyin mahdollisuutta ajaa pienen lenkin, sain luvan ja omistajan kanssa ajettiin parin kilometrin kiekka. Huoltoasemalle tultaessa tarjosin xxxx$ ja 5 minuutin tinkimisen jälkeen lyötiin kättä päälle. Kysyin sitten kaverilta missä on "title" ja sanoi sen olevan kotona vanhempiensa luona ja se saadaan aamulla (klo 01 yöllä). Minä sanoin että kaupat peruuntuu jos ei papereita saada heti, oli kiire päästä jatkamaan matkaa. Ei muuta kuin ajettiin päräkanaa kaverin kotiin, saatiin title ja matka jatkui 4 hölmistyneen jenkkipojan jäädessä ihailemaan meidän perävaloja.
     
  14. jantsa

    jantsa 1st gear

    no joo kulostaa mielenkiintoselta.. kiitos tarinasta.
    no jos joskus saat kuvat lähemmäksi nii ota ihmees yhteyttä! onko sun maalaama/maalauttama?ja teitkö mitää ihmeempiä sille?
     
  15. jantsa

    jantsa 1st gear

    nii joo ja syleensäki on jotaki papereita sun muuta talles tai jääny nii olis kiinnostusta. :poff: :lol:
     
  16. salmijh

    salmijh 1st gear

    Mulla nykyään, täällä se on pohjanmaalla. menee nyt maalaukseen ja katon verhoiluun. sama alkuperäinen kuin ennenkin.
    Mahtaakohan olla matchin number??

    Salmi
     
  17. ptpt

    ptpt 1st gear

    Ny ku moottori ja vaihelodju on saatu toimimaa ni tänäkesänä lojahti perä!! :mad:
     

Kerro tästä muillekin!