65 furyn konepellin jouset

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja eekoo, 6.11.2014.

  1. eekoo

    eekoo Gearhead

    rullapään saan sopimaan konepellin saranassa olevaan "kiskoon" mutta toista päätä joka tulee lokasuojan sisään , en saa jousta kiristettyä... puuttuuko joku osa lokasuojan sisään tulevasta päästä? olen kokeillut vaihdela jousien paikkoja mutta en saa esijännitystä mitenkään. pitäiskö siellä olla joku erillinen kiristin...
     
  2. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

  3. eekoo

    eekoo Gearhead

    oon kääntäny ja vääntäny... tuleeko aparin puolen rullapään toinen pää , siis lokasuojan sisään menevä pää osoittaa eteenpäin ja se pieni mutka alaspäin? jos pitää nii sit rullä päätä pitää vääntää n 180 astetta jollain vehkeellä.

    kans komia :)) https://picasaweb.google.com/1001652928 ... 7735663282
     
  4. naurava kulkuri

    naurava kulkuri 3rd gear

    Moro. Ittellä 68 fury mutta sama systeemi 65ssa. Sulla on varmaan väärällä puolella kumpikin jousi.jouset osoittaa kummallakin puolella taaksepäin ja pikku taitokset ylöspäin eli kumpikin jousi makaa tulipellin päällä. Lampulla kun kurkkaat sinne lokarin rakoon niit näät tulipellin päällä jäykistepokkaukset mitä vasten jouset tulee. Mulla oli konepelti irti kun laitoin jouset paikalleen, voi onnistua konepelti paikallaankin. 50cm rengasraudalla väänsin paikoilleen, eikä tarvinnu vääntää puolta kierrosta, ehkä 90astetta.
     
  5. eekoo

    eekoo Gearhead

Kerro tästä muillekin!