-65 Pontiac Catalinan pulttijako

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Renkaat ja vanteet', aloittaja tomppa1977, 7.5.2009.

  1. tomppa1977

    tomppa1977 1st gear

    Eli mikä mahtaapi olla -65 Pontiac Catalinan pulttijako?
    Isompia kiekkoja oon himoamassa...
    Millais muuten nykyään säädökset menee vanteen koon kasvattamisen suhteen? Ilmeisesti vanteen halkaija saa kasvaa niin paljon kuin sielu sietää, kunhan koko renkaan halkaisija pysyy samana...?
     
  2. mie

    mie Gearhead

    Tuollaista kertoo ake:

    -----Auto on muutoskatsastettava, jos:

    - vanteen nimellishalkaisija poikkeaa alkuperäisestä yli 26 mm

    - renkaan leveys poikkeaa alkuperäisestä yli 30 mm



    Tätä pienempiä muutoksia ei edellytetä muutoskatsastettavaksi.

    Muutoskatsastuksessa katsastaja voi hyväksyä autoon renkaat, joiden ulkohalkaisija on enintään 51 mm ja leveys on enintään 102 mm auton alkuperäisten renkaiden mittoja suuremmat.-----


    Eli jos yli tuumalla kasvatat vannekokoa alkuperäisestä otteeseen merkitystä koosta, niin mentävä muutoskatastamaan.
     
  3. NURMALE

    NURMALE 1st gear

    Pulttijako on 5x5"
     
  4. Pihilajan Ponu

    Pihilajan Ponu 1st gear

    Mulla ois sulle suoraan alle 20" American racingit 255x35 Kumhon renkailla. ELI jako 5x5. Oli mulla -69 cataliinassa alla. Setillä ajettu 1000 km. Hinta 1200,- ekee

    bede72@gmail.com

    044-9922945
     
  5. Millhill

    Millhill Gearhead

    Se -65 Catalina on aika piru niiden takavanteiden takia, kun akseli leveä ja vanteen pitää levittää sisäänpäin.
     
  6. jamo78

    jamo78 1st gear

    Onkos -64 star chieffin jako sama?
     

Kerro tästä muillekin!