-66 moparin ohjaustehostin lopetti toiminnan

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Ohjauslaitteet', aloittaja nevada123, 29.10.2024 klo 17:02.

  1. nevada123

    nevada123 1st gear

    morjesta...
    mistähän lähtis ettimään vikaa tai mitä tein väärin?
    eli vuoti tehostimenpumppu(vaihdoin sen ison o renkaan) ja vuoto loppu
    mutta nyt autossa ei ole ohjaustehostinta laisinkaan oon yrittäny ilmailla mutta ilman tulosta.
     
  2. Kalu

    Kalu Double Gearhead

    Ei ole kokemusta tälläisestä ongelmasta, ja hurjasta kommenttien määrästä ei kait kellään muullakaan...

    Muistaakseni jossain erimerkkisen auton korjausoppaassa neuvotaan ilmaamaan tehostin niin et etufillarit ilmassa ja puolanjohto irti, sit vain startilla pyörittää ja kääntää rattia laidasta laitaan.

    Jos olet jo näin tehnyt, tai tulit juuri tehneeksi, niin...tota... joo....
     
    Seevu tykkää tästä.
  3. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Tuolleen kuin Kalu olen minäkin ilmaillut, mutta tyhjäkäynnillä.

    Ethän purkanut pumppua muuten kuin säiliön pois? Jos irrottelit lamelleja niin sitten saattaa jokin lamelli olla väärinpäin. Jaa mistäkö tiedän, itse purin Thompsonin pumpun ja yksi lamelli jäi väärään suuntaan verrattuna pumpun pyörimissuunta. Ei muuten pumppaa.
     
    Seevu tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!