-66 Rambler

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja helppoheikki, 28.5.2004.

  1. helppoheikki

    helppoheikki Gearhead

    Kertokaapa raimo-tietäjät, onko -66 isokoriseen (Rebel) Rämpylään saanut tehtaalta levyjarrut eteen?
     
  2. B-66

    B-66 Gearhead

  3. B-66

    B-66 Gearhead

    No prkl ku sählään,siis on saanut levyjarruilla ainakin vuodesta -65 alkaen.
     
  4. helppoheikki

    helppoheikki Gearhead

    Kiitoksia! Eli voitaneen olettaa että -66 Rebelissä joka alunperin on tehtaalla varustettu 327+4v man. on tehdasasenteiset levyt?

    Ei muuten mutta ne prosentit nääs...
     
  5. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Mulla oli 65 Ambassador stw missä oli samat Kelsey-Hayes levyjarrut mitkä AC Cobrassakin. Eli kyllä on saanut. Sama auto muuten nyt Lahdessa myytävänä, hakekaa joku pois vanha Suomifarkku millä on tehty paljon legendaarisia reissuja ja toivottavasti perinteet jatkuisivat..
     
  6. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Vuonna 1985 ku mun stw jäi leimatta jarrujen takia nii kävin vauhtiputkissa kyselemässä levyjen hintoja. Ei halpoja. No ei hätiä mitiä ja romiksiin tekemään ostoreissuja mitkä oli täynnä Raimoja., Kyllä levyt löyty ja vielä varastoonkin. Raimo käytti alihankkijoita niin kuin muutkin konsernit. Jo jotain palikkaa ei hihnalla ja varastossa ollut niin jopa kuutosraimoja varustettiin tehtaalla Kelsey-Hayes levyjarruilla. Tai sit joku roddannu täällä, ainaki mä parista kuutosraimosta romiksesta taltioin kamat talteen.
     

Kerro tästä muillekin!