67 Fury VIP-Street&Race projekti

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Henski, 20.10.2005.

  1. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    Aina on komean näköistä, kun iso koppa kulkee lujaa...
    Joskus 90-luvun alussa ihastelin BigChevyWeekendissä Virtasalmella sitä "Raikun" (en muista tarkkaan nimeä..) valkoista -63 SS Impalaa. Periaatteessa konetta+laatikkoa ja takarenkaita vailla mr-kelpoinen peli; koneena 400+ cid pikkulohko ja laatikkona th350(?) ja kulki kokoisekseen laika lujaa ja näyttävästi...
    Onnea ja menestystä projektille !!!


    ..vielä kun joku tekisi semmosen 60 luvun nascar replican ihan oikealla tekniikalla, eikä vain teippauksilla... :-?
     
  2. jukka63

    jukka63 1st gear

     
  3. Käkö

    Käkö Gearhead

    Mä luulen et olut ei tuu loppumaan eikä röökit, tossa proggiksessa kuluu kyl molempia... :D
     
  4. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

    Oon livenä nähnyt yhden tollaisen projektin, mutta se on kylläkin keskisessä Suomessa, ei kyllä taida olla uutena Suomeen tuotu...onkohan näitä vielä muitakin näiden lisäksi? Ei varmaan kuitenkaan liiaksi asti.

    Lykkyä tykö projektille!
     
  5. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Veikkaan että valmistuttuaan toi auto tulee määrittelemään LÖIJYmisen uudestaan...!

    :D
     
  6. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    No, ketotaan nyt mihin suuntaan se muotoutuu, pari pikku juttua on jo päätetty, mutta kenttä on muuten aika avoin. Ainakin tällä hetkellä koppa löijyy aika hyvin. Tossa purkaessa on tultu siihen johtopäätökseen, ettei laitetta lähetä mitenkään rajusti keventelemään, kuttaperkkaa ei näillä näkymin tuu kuin konepelti ja puskurit ja fönärit säilyy lasisina ja toimivina. Toi tehdään omaksi iloksi, eikä niinkään vakava kilpailumenestys mielessä.
     
  7. Blower

    Blower 1st gear

    Hienoa! onpahan ens kesänä kateltavaa kisoissa ja showssa.
     
  8. pötkö

    pötkö Gearhead

    Eiköhän kannattaisi se puskuri pitää "metallisena" kaiken varalta. :rotfl:
    Sitä ei aina tiedä kuka tulee puikkoihin. :D
     
  9. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    No niin viikonloppu meni ja me halutaan lisää kuvia!
     
  10. Henski

    Henski 1st gear

    Kameramies oli valitettavasti laivalla juhlimassa. Äijät sai pakertaa siis ihan rauhassa ilman paparazzin pyörimistä jaloissa, mutta malttia vaan, kyl niitä kuviakin on luvassa jatkossa.
     
  11. Homma oli ainakin edennyt suunnitelman mukaan eli eilen illalla Fury oli nippeleinä pitkin Pitskua.
     
  12. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Se oli muistaakseni Westerholm joka sen Impalan rakens, sittemminhän tekniikka siirty ´63 SuperSport Novaan. Mitäköhän tolle Impalalle kävi? Sorry, off-topic.
     
  13. Smith

    Smith 3rd gear

    Tarkotat varmaan 18 sekunnin....
     
  14. kinde

    kinde Gearhead

    No oonpas ihmetellyt , että mihin tuokin hävis . Hienoo hommoo.
     
  15. Simo

    Simo 1st gear

    Kannustukseksi :D Mopeman & co:lle laitoin tuonne http://kotisivu.dnainternet.net/simhar5 ... NY_Mcq.pdf

    Mcq lehden artikkelin 67 New Yorkerista. Tämä NY on tosin hieman hitaampi, mutta auto on myös suurempi kuin VIP, vaikka paljon samalta korilta näyttääkin! Vipin wb lienee 119" ja NY:n 124".

    Täällä Porin seudulla oli joitakin vuosia sitten tuollainen samanlainen VIP, auto oli punainen ja kyljet lähinnä marjapuuron väriset :eek: .
    Korinvaihto laite oli tuo.

    PS. Miksi monet , muuten hienot, autot pilataan punaiseksi maalamalla??
     
  16. Käkö

    Käkö Gearhead

    Juu, tuo marjapuuropunaseksi maalatun vehkeen kanta-autoksi joutui mun ja monen muunkin vanha '67 4-ovinen... AO-33 oli rekkari...
     
  17. gremlin

    gremlin Gearhead

    Asiaa, ovet vahenee :rotfl: :rotfl:
     
  18. valiant65

    valiant65 Gearhead

    Tästä voisin vaikka lyödä vetoa, että lähemmäs 8 kuin 18 sek menee valmistuttuaan 1/4 maililla... 8) Ei se iso ulkomuoto vaan ISO VÄÄNTÖMOMENTTI :eek:
     
  19. T.S

    T.S 1st gear

    Iso koppa ja ISO vääntömomentti vaatii myös tosi paljon pitoa..
     
  20. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Kerros lisää, meillä ei tollaset jutut oo juolahtaneet mieleenkään.
     

Kerro tästä muillekin!