67 Fury VIP-Street&Race projekti

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Henski, 20.10.2005.

  1. Fireball

    Fireball Gearhead

    1628kg 3586lbs lensi mun hihasta
     
  2. Elevator

    Elevator 1st gear

    tuossa autossahan on vaan tuo painojakauma sellanen että vaikiahan se on saada keulimaan, joutuu ottaa mummon ja vaimokkeen kyytiin et pito riittää :lol: painojakauma about 75/25, mutta minähän en mittää tiiä

    Heitänpäs sitten arvioksi 1723killoo
     
  3. dustujevski

    dustujevski 1st gear

    1709 kiloa
     
  4. Henkseli

    Henkseli Gearhead

    1660kg pitäis olla melko tarkka.
     
  5. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Sanotaas nyt vaikka 1789 kg, noin suunnilleen. Otetaaks kisat kummalla on painavampi auto :p Voi mennä aika tarkalle mut SIINÄ me saatettais jopa voittaa :rotfl:
     
  6. mjaa

    mjaa 1st gear

    1700 kg kuskin kanssa ahdettuna, ilman ahtimia 50 kg vähemmän :rotfl:
     
  7. mopster

    mopster Gearhead

    Tarviiks kuski ahtaa sisään? Eikös noin isokorisessa autossa pitäis tilaa riittää :rotfl:

    1690 kg kuskin kanssa mun veikkaus.
     
  8. Cuda

    Cuda 1st gear

    Menisköhän se alle 1700 kilon..?

    Dana painaa.. isot turbot painaa.. järeäntukeva eturunko painaa.. kehikko & vahvistukset painaa.. mutta täys köykämiini kone keventää.. sisustan vähennys keventää.. kisa-tarpeettomien osien poisjäänti keventää

    - elikkäs - Ilman kuskia 1667 kg!
     
  9. Kieku

    Kieku 1st gear

    :wink:
    Eka kisapunnitus kuljettaja sisällä vaakalaput 1686kg
     
  10. nikke

    nikke Gearhead

    1720, tarkka 8)
     
  11. Muki

    Muki Gearhead

    Hö, ainakin 1450 kg eikö niin sano sääntökirjakin ?
     
  12. Riztoreipas

    Riztoreipas Gearhead

    kyllä se kolahtaa tohon 1643kg kohdalle...
     
  13. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Huomattavasti optimisempia näkemyksiä kun mitä mulla oli.
     
  14. SG480

    SG480 1st gear

    Huipputreenatulla kuskin ohuella vartalolla, lasikuituosilla, alumotilla ja Danalla 1699kg.
     
  15. timppa

    timppa Gearhead

    1900kg ahdettuna, tankki täynnä, kuljettajan kanssa
     
  16. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

    1813 kg ilman ahtimia ja kuskia
    1847 kg ahtimien kanssa ja ilman kuskia
     
  17. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    1958kg kuskin kanssa. En tosin tiedä kenen kuskin, mutta eiköhän sopiva löydy että päästään ihannepainoon. :D
     
  18. GMC 6000

    GMC 6000 Gearhead

    Kohtuuden nimissä pitäisi myös saada tietää Mopemanin mahdollinen aamiaisen sisältö, tässä voi sisäpiiritieto vaikuttaa tulokseen. Lisäksi epätietoinen kysyy ja jatkaa

    Ristus täs ei ny mihinkää jatketa ennen ku kysyt

    Niin sitä vain haluaisin tietää onko kone ollut käynnissä ahdettuna vaiko ei ennen punnitusta?

    Mitä ristusta sillä nyt on merkitystä?

    Kun moottori on ollut käynnissä ahtimien kanssa, sinne sylintereihinhän tuupataan ilma-polttoaineseosta enemmän kuin ympäröivässä ilmassa on painoa, niin vähintään yhteen sylinteriin jää painetta ja se taas lisää painoa.

    VASTAA NY JO!

    Moottori on käynyt ja kuskilla on karmea kusihätä, se tekee yhteensä 1713 kg.
     
  19. RAAKA

    RAAKA 1st gear

    milseisciensesentaseis :wink:
     
  20. Mopoilija

    Mopoilija Gearhead

    Hmm..oliskohan virallisessa punnituksessa lukemat 1920kg kuskin kanssa :)
     

Kerro tästä muillekin!