67 Fury VIP-Street&Race projekti

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Henski, 20.10.2005.

  1. pötkö

    pötkö Gearhead

    Veikkaan noin 1931,50 kg se ei voi olla mun vessaa kevyempi. :rotfl:
     
  2. Harald

    Harald 1st gear

    No johan on arvaamista ! Vippi oli kyl puntarissa ja paino kyl tiedossa.Mut en kerro,ehe ehe.Kyllä setä sen informoi joskus,ehkäpä.Mut arvuutellaan vielä lisää.Kuka pääsee lähemmäks ?
     
  3. 6.2

    6.2 1st gear

    1595
     
  4. mejole

    mejole 3rd gear

    Pakkohan sitä on koittaa, jos oikein olutta on tarjolla (ja vielä taskulämmintä) elikä paino on 1807kg
     
  5. Kimmo

    Kimmo Gearhead

    2006 kg tänä vuonna.
    Ens vuodeksi varmaan kevennetään ?
    Kuitenkin tehoa tarvitaan lisää ( ja vaikkei tarvittais niin lisäävät kuitenkin) ja teho painaa.
    Siis ens vuonna 2007 kg.
     
  6. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Joo, laitetta tosiaan käytettiin puntareilla, mutta siitä puuttuu vielä vaikka mitä, eli en osaa itsekään vielä arvioida lopullista painoa. Ja kuski painaa sen verran, että joutuu vielä neuvola osastolle vaakajonossa. :rotfl: Onhan tässä tosin aikaa korjata se tilanne.
     
  7. 63S88

    63S88 Gearhead

    1963
     
  8. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Mäkin voisin heittää omat arvioni, ja sanoa, että useimmat teistä ovat ihan metsässä. Arviotani en tänne kuitenkaan kirjoita, koska omaan ns. sisäpiiritietoa ja satun ne vaa´at omistamaan jolla tuo häkkyrä punnittiin vaan ainoastaan KIITÄN Mopemania korxaamaattomasta avusta ton meidän Nova projektin kanssa.

    Kiitokset avusta Mopeman :rotfl:
     
  9. Fastback

    Fastback Gearhead

    1340 kg. :eek:
     
  10. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Luulisinpa että tohon painoon päästäkseen sitä olis kyllä siinä hiomisvaiheessa pitänyt laskea aika rajulla laikalla ihan joka puolelta :-?
    Mut mistäs sen tietää, jos siinä onkin nykysin japanilaismalliset pellit eli vaan pohja- ja pintamaalit ja välissä (ehkä) riisipaperin paksuisesti jotain metallin tapaista :p Kuttaperkkaahan tossa ei muistaakseni oo käytetty ollenkaan, eiks se niin ollu?
     
  11. jukka63

    jukka63 1st gear

    1650,enkä oo todennäköisesti kaukana loppupainosta.
     
  12. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Rakentelun lomassa nautitut oluetkin painaa jo tonverran..!?

    Veikkaus kisapainosta 1810kg.
     
  13. W201

    W201 3rd gear

    2.1605319317801017 U.S. Ton
    Kuskin kanssa.
     
  14. rocker79

    rocker79 Gearhead

    On siinä kone"pelti" kuitua... Mutta eipä sitte vissiin muuta.
     
  15. Henski

    Henski 1st gear

  16. Käkö

    Käkö Gearhead

    Siinähän näytti olevan asianmukaiset turbon "alakiinnikkeet..." :rotfl:
     
  17. bootsi

    bootsi Gearhead

    Eihän tuosta enään paljoa puutukkaan... :rotfl:
     
  18. GMC 6000

    GMC 6000 Gearhead

    Ne muuten varmaan vaihtuu lämpökäsiteltyyn puuhun lopullisessa versiossa, se ei ole niin syttymisherkkää, vaikka tulee tuohon välijäähdytinkin varmaan, ainakin sellainen Mopsin kone. Hups! :rotfl: :rotfl:
     
  19. Harald

    Harald 1st gear

    Jep.Se on ihme että konehuone on kuin laivassa niin siitä huolimatta meinaa ahdasta tulla.Kansilta turboille tulevat käppyrät on aika vinkeän näköiset väännellä.Sitä on moneen ukkoon pähkäilty ja suunniteltu.Mutta ainahan pitää haasteita olla muuallakin kuin avioliitossa
     
  20. valiant65

    valiant65 Gearhead

    Jaa mutta äijät tekee liian hienoja ja teknisiä sarjoja? Semmoset vaan kun HemiFredillä (LOG-sarjat), niin kyllä mahtuu!
     

Kerro tästä muillekin!