67 Fury VIP-Street&Race projekti

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Henski, 20.10.2005.

  1. jukka63

    jukka63 1st gear

    fordin 90mm läppärunko,olet varmaan kalkuloinut tämän,sitä en epäile.siinä on tuning miehet ihmeissään,kun jenkissä on samankokoinen imuaukko kuin heidän pakoputken halkaisija X kaks. :rotfl:
     
  2. kime2

    kime2 Gearhead

    tuning :mad:
     
  3. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Tuning, tuning; samaa paskaa eri paketissa. Mä oon monta kertaa funtsinu nitä omia motijoijiani, niin ei ne kyllä olleet niinkuin me, "ajastaan jäljessä".Silloiset ameriiknautoharrastajat ajoi suht tuoreella kalustolla ja on kuten nykyiset tuning harrastajat. Ei mulla mtään ole tuninkia vastaan
     
  4. kinde

    kinde Gearhead

    Tuning , kaikki tekee mitä haluaa , niinhän mekin , ajasta jäljessä.
    Nykyhemmot vaan saa paremmin fyrkat kasaan.
     
  5. jukka63

    jukka63 1st gear

    kuis projekti etenee? :D infoo meille kaikille kiinnostuneille,vaikka suunnitelma puolelta.
     
  6. Henski

    Henski 1st gear

    Huomenna saattaapi tulla jopa uusia kuvia...Sen verran uskallan kertoa, ettei silmin näkyvää etenemistä ole tapahtunut, mutta suunnittelu- ja osienhankintarintamalla kylläkin.
     
  7. Käkö

    Käkö Gearhead

    Höh, :eek: eix tosta suunnittelusta saa yhtään kuvia? :rotfl:
     
  8. Henski

    Henski 1st gear

    Eiköhän siitä oo jokaisella kuvia...mielikuvia nääs :eek:
     
  9. Henski

    Henski 1st gear

  10. Chevy ll -65

    Chevy ll -65 1st gear

    Onko toi galleriassa ollu bona purkki JYKÄN vai kenen ketä tunnustaa
    kaljat ja lonkun ymmärrän... Ameriikan auton rakentelu on kivaa!
    Eikö Jykä kerkii rakenteleen?Vai meneekö Jykän aika Fyyran sivuilla vastailuun suur fisiiri V Raiskin
    kanssa kinailuun Raiskin tosi järkevien ideoitten kans?
     
  11. Käkö

    Käkö Gearhead

    Eiku se bonapurkki on mun... :lol:
    Mä oon edelleen siinä iässä...

    Kuinka lyhyeksi ton Furyn oikeen saa?
     
  12. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Meidän tallillekin tuli just uus "bonapurkki"-toimitus.
    [​IMG]

    Kyllä noilla eväillä pari autoa valmistuu, Oildropperi ainaskin. Tai vähintäänkin syntyy kauheasti hyviä ja lennokkaita ideoita :rotfl:
     
  13. Muki

    Muki Gearhead

    Hienolta näyttää ! Persoonallinen korimalli ja tekijätahot tuntien ei tarvinne jäädä viivalle "ihmettelemään". Ei muuta kuin rutosti vaan onnea matkaan että ei tule mitään osiensaantihämminkejä, rahtiyhtiölakkoja tms.

    Minkä värinen kummituksesta tulee ?
     
  14. kinde

    kinde Gearhead

    Toivottavasti orkkis sininen , miksi autoista pitää värjätä "väärän värisiä" :soosoo: :rotfl:
     
  15. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Mun ehdotelmani olis että musta tai ainakin joku hyvin tummanpuhuva sävy ja alle ehdottomasti mustat stock car -vanteet 8)
     
  16. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Autosta tulee joko sininen, tai jonkun muun värinen sisutuksen jöödessö alkuperäiseks mustaks. Sinistä väriä on jo olemassa, muun väriseks se tulee jos joku raahaa tallille riittävästi sen väristä maalia. Ilmassa on ehdotuksena leijunut ainakin vihreää ja beessiä. Tällä hetkellä toi sähkön sininen helmiäinen Valmetin värivalkoimasta on kuitenkin jo purkissa odottamassa.

    Viikonloppuna ei ihan niin paljon saanut aikaan kun olis toivonut, kun piti perjantaina käydä vaipparahoja tuhlaamassa kapakassa. :rotfl: No, nyt vehje alkais kuitenkin olee aika lihoina ja alsutamassoista on kaavittu suunnilleen puolet. Se ja korin pesu pitäis saattaa loppuun, ja sitten kiikuttaa keko hiekkapuhallukseen. Takaripustuksien osat pitäis tulla ens viikolla ja kun koppa ja osat on puhallettu pääsee heti koria rakentamaan. Yhtä sun toista pientä on jo tilailtu ja vielä on mieletön läjä osaa tilaamatta, koneeseen ei oo vielä hankittu muuta kun kampiakseli. Pitäis jossain vaiheessa saada ittestään niin paljon irti, että tekis konepeltiin pohjat ni sitten puskurit ja se olis kuidutusta vaille.
     
  17. 68FuryIII

    68FuryIII Gearhead

    1968 sai 4dht:na VIPin ja Sport Furynä ja FuryIII:na 2dht mallia. VIP oli tosiaan 2-ovisena aina fast top sillon 1968


     
  18. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Tehkää toi nyt sitten nopeasti valmiiksi, sillä sillähän ei sitten ensikesän jälkeen mitään tee. No toivottavasti ne tulee järkiinsä, ja palauttaa STREET-ryhmille niille kuuluvan gloorian.

    Projektinne on haastava, vaikea ja rohkea, joten helvetin paljon onnea ja myötätuulta täältä GM-friikkilästä. Toivottavasti mä saan ajaa ovet, siis ne molemmat irti tosta Mossesta jo ensi kesänä :rotfl:
     
  19. HEMI

    HEMI 1st gear

    Väriksi joku lime greenin tapanen ja mattamusta konepelti ja mustat nascar valssit alle niinku BBC mainitsi SWEET 8)
    Tai niin no eihän se mulle kuulu.
     
  20. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Ulkokuosi yreitetään pitää hillittynä ja mahdollisuuksien mukaan suht alkuperäisenä, samoin kuin sisusta. Eli ei oo tarkotus hakee mitään rallilookia. Joo, homma jatkuu eikä vaivauduta synkkyyteen ja epätoivoon vaan edetään suunnitelmien mukaan.
     

Kerro tästä muillekin!