67 Fury VIP-Street&Race projekti

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Henski, 20.10.2005.

  1. Fireball

    Fireball Gearhead

    Siirry Jussin toiselle puolen, auttasko?
     
  2. Ck

    Ck Gearhead

    :rotfl: :rotfl: :rotfl:
     
  3. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Kiitti vinkistä! Eiköhän tolla ratkee kaikki! Jos ei muuten, ni edes ryyppäämään.
     
  4. shark

    shark 3rd gear

    Tässä info sivu Västeråsin kisoista.Myös Enklanniksi
    http://www.aros-nats.se/

    Täällä Eskilstunan kisojen järjestäjien sivu.
    http://www.rodnkustom.se/

    Molemmat paikat on n. 100 km:ä Tukholmasta joten ajomatkaa tulee vähemmän kuin Alastarolle :wink:

    Tossa linkkejä kaikille Ruotsin radoille.
    http://www.nitroz.se/
    Klikkaa "Banor" tekstiä

    Jos tarttette jotain muuta tietoa ja kiinnostaa tulla kilpailemaan niin voin jelpata ja tulkata.
     
  5. 383

    383 Gearhead

    onneksi olkoon top 10 vm drag race :rotfl: :rotfl: :rotfl:
     
  6. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Seiska! Ja Helmine oikee kuvan kera lehdessä; julkkis! Ainahan tollaset listat on kovastikin spekulativiisia mut onhan se hieno, että streettiäkin noteerataan. Aika paljon vissiin jäi maininnan arvosia suorituksia kuitenkin noteeraamatta, vaikkapa Nyströmin Pro Modin hurjat suoritukset kesällä.
     
  7. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Mitä, onks Helmine päässy oikein Seiskan lööppeihin :poff:
    En oikeestaan ihmettelis :rotfl:

    Eiku oikeesti, onnittelut jos VM:ssäkin on huomioitu sen hurjat suoritukset :D
     
  8. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Helmine on kova jätkä :rotfl:

    Sen lisäksi, että Helmine on todella kova luu kilparadalla ja siten myös valtakunnallisessa mediassakin tapetille nostettu, niin samainen Keitto Helmine on todellinen STREETin esilletuoja. Tää Helmine on nyt saanut vihdoinkin itselleen ja STREEtille sen ja itsensä ansaitsemaa tunnustusta, josta suuret onnittelut 8)

    Mutta tietävätköhän monet lajista kiinnostuneet sen tosiasian, että tää samainen Helmine on auttanut, rakentanut ja saattanut radalle useampia autoja ja kuskeja pyyteettömällä työllään ja esimerkillään kuin kukaan osaa kuvitella.

    Kiitos Helmine 8)
     
  9. Harald

    Harald 1st gear

    Jep.Kyllä asia on niin.Itsekkin "keiton" vuosia tunteneena seurannut miehen puuhastelua ja todennut sen ison tiedon/taidon mikä ukosta löytyy.Aina valmiina auttamaan muita pyyteettömästi.Eli suuri kiitos Jykä.
     
  10. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Etpä kyllä itekään oo ollu lainkaan huonoimmasta päästä apua tarjoomaan kun on jeesiä kuka milloinkin tarvinut. Mut tällasta toimintaa mun mielestä tää harrastus tarviikin.
     
  11. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Sig Gloria Mundi.
    Näin takavasemmalta puuhaa seuranneena yli 30 vuotta oon nähny yhtä sun toista. Lähinnä omat saavutukset menee tohon jälkimmäiseen.
    Keitto Helmine on tehny paljon. Mutta ilman Jykää VIP eikä edes tämä harrastus olis sitä mitä se on. Muista pioneereista puhumattakaan.
    Kunnia Niille Kenelle Se Kuuluu.
    58
     
  12. kuula

    kuula Gearhead

    Semper fie.
     
  13. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Laitetaas joulun kunniaks vähän kuulumisia. Eli ei oo oikeen tapahtunut mitään, auto on tallissa käyntikunnossa pukeilla. Vasen etufillari on saanut itteensä ruuvin tallin lattialla eikä tykkää ilmoista sisällään. SFI turvakaaripehmusteet odottelee asennustaan, tulee pakolliseks ens kesänä, ja samaten uudet vyöt kun menee päivämäärät vanhoiks. Uudet renkaat on myös hommattu taakse ja paketeissa odottelee toimenpiteitä takavakaaja sekä wheelie barsit. Sähköt olis tarkotus vetää uusiks, karsia sieltä vähän turhuuksia ja tehdä ne yksinkertaisemmin, helpommin tarvittaessa huollettaviks. Tekniikkapuolelle ei ollut alunperin suunnitteilla muutoksia, vähintäänkin pitäis sovittaa uudet vipat valmiiks asti ja pikkasen spruuttaa säädellä jotta saa kiihdytyspumppuosaston paremmin toimivaks ja kylmäkäynnistyksen rutkasti hoikemmaks. Uudet venajouset on kanssa tulossa, lähinnä vralle jos sattuis tarvii. Saattaa tosin olla, että myös nokka vaihtuu, nykyisen nokan tekijältä tuli tarjous aika radikaalisti toisenlaisesta joka kuulemma olis selkeesti parempi ja kun vanhakin on jo pariin kertaan saanut siipeensä ja ihan ite "korjattu" nauhahiomakoneella.
     
  14. mafo

    mafo 3rd gear

    ite "korjattu" nauhahiomakoneella

    :eek: :eek: :eek:
     
  15. kime2

    kime2 Gearhead

    Ei kai ne nyt muuten hyvää nokkaa ala noin vaan hylkäämään :soosoo:

    Asia meininki 8)
     
  16. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    jykä vissiin pohti että kyllä se kestää kun ajaa varttimailin tarpeeksi nopeasti, niin ei se ehi kummemmin kulua!
     
  17. gremlin

    gremlin Gearhead

    Terasnokkia noi rullikset on etta kylla niita vahan voi hitsailla ja hiioo.
    Mutta kannattaa olla varovainen ettei kay niinkuin entiselle miehelle, hitsuutti letukan veneekoneen sulaneeseen nokkaan nostoa niin ettei menny enaan reijasta sisaan :rotfl:
     
  18. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Miks nää jutut käy aina jollekkin kaverille tai tutulle eikä koskaan itelle?! :rotfl: :poff:
     
  19. gremlin

    gremlin Gearhead

    :rotfl: :rotfl: Joo, toi ''entinen mies'' ja ''yks kaveri'' on aika lailla touhunnu kaikenlaista :rotfl:
     
  20. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Siit on varmaan kymmenisen vuotta kun ekan kerran "korjasin" tollasen vähän siipeensä saaneen nokan, silloin tosin sorvissa viilan ja hiomanauhan avulla. Mut nyt kun ei sorvia sattunut olee ni ihan tosiaan pienellä bilteman paineilma nauhahiomakoneella tehtiin vähän uutta profiilia. Se kymmenen vuotta sit korjattu on edelleen käytössä ja 451 pumppubensaisolohko puski sillä 713 heppaa, et ei siitä ainakaan ihan susi tullut. Toi tän kertanen oli jännittävämpää, vähän vaikeempi tossa pöydällä hahmotella niitä suoruuksia sun muita, mut tuntu sekin jollain lailla toimivan. :rotfl: Tos oli kaks nokkaa jotka vaati toimenpiteitä.
     

Kerro tästä muillekin!