67 Fury VIP-Street&Race projekti

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Henski, 20.10.2005.

  1. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Mä tsekkaan ton. Oon varmaan lähdössä Partsiin käymään kunhan saan Anssin kiinni, joten voin samalla tuoda ne sulle vaikka duuniin :D
     
  2. C-barge

    C-barge Gearhead

    Löyty sitte se työkalukin siivotessa pöydän alta. Ei sinänsä, kun sitä viikkoo aikasemmin oli käytetty, niin ei sen uskoiskaan kauheen kauaks loikkaavan. Vähän sitä vielä parantelin, ja parantelu jopa onnistu; oli suorastaan ilo purkaa ja kasaa kannet. Kansistakaan ei löytynyt mitään ihmeellistä, pakovenat on käyny aika kuumana ku sinertää, mut se lienee aika normaalia noissa. Ohjurit ja seetit oli ok. Sit mittasin asennuskorkeudet ja shimmailin uudet jouset sopiviks 300 lbs:n seetipaineille, mäntä venttiilivälyksen tsekkaus ja kannet kasaan. Pikkasen taas tehtiin lisää tilaa tönäreille sekä kansiin, että lohkoon muutamiin kohtiin missä oli jälkiä, että olis ottanut kiinni. Noi snurrauksethan on aina hyvä tehdä vasta siinä vaiheessa kun kamat on kasattu. :rotfl: Sit ei muuta kun pipoa kiristää, nostajat piakalleen, valley plate kii, putsinkii ja puuninkii, studiviidakkoo, mämmii ja cometikkii ja kannet paikalleen. Oon noiden cometiccien kanssa yleensä käyttänyt kiristellessä sellasta väsytystaktiikkaa, pienin momentinlisäyksin joku 3-4 kierrosta per momentti ja sit päivän parin huilin jälkeen vähän auki päin ja takas lopulliseen momenttiin. Ei oo ollut mitään ongelmia niiden kanssa, ja uusiokäyttökin on toiminut kun on vetänyt VHT:n kuparisprayta pintaan. Sit viel öljypohjan pesu ja imupuolta pumpulle tuli aavistus parannettuu kanssa ennen öljypohjan asennusta. Nyt rupeis olee long bloki kasassa. Ens kerralla sitte kansien lopullinen kiristys, vippakoneistoo, imusarjaa ja muita oheislaitteita paikalleen. Muita muutoksiahan tohon ei tullut kun toi venttiilikoneisto. Pytyis oli jossain vähän naarmuu, et ohivuotokisoissa tuskin tulee ykköspyttyjä ens kesänäkään, mut jos se nyt edes jotain tuottais?
     
  3. mätiäinen

    mätiäinen Gearhead

    :D Hienoa! :D
    (tämän päiväisestä)
     
  4. C-barge

    C-barge Gearhead

    Selitykseks hämmästelijöille edellisestä viestistä, et käytiin hakee tänään leimaa varten tehopaperit mut ei onnistuttu ihan saamaan +20% rajoihin normisäädöilllä. Vedettiin tosin vaan välillä 4-7000, ja alkuun oli pikkasen ongelmia sen kanssa et jos teholukemasta peittää ekan rivin ni neljäl tonnil oli aika paljo, mut säätelyn ja ahtopaineen laskun myötä sekin ongelma poistu. Mut pikkasen huipuist pois, ni täydest menee! Nii, ja ahtimien myyjä ei aikoinaan lioitelllut niiden tehopotentiaalia!
    Mut oikeesti tärkeempää kun lukemat oli muut jutut mitä saatiin parannettua ja korjattua, tolle raamille on varmasti tehoa ja vääntöä rollsroycemaisesti. Mut se ei yksistään valitettavasti auta.
     
  5. jukka63

    jukka63 1st gear

    Jees,hattua täytyy nostaa gurulle kun seuraavan kerran nähdään.Aika mahtavat lukemat :D
     
  6. Jza

    Jza Double Gearhead

    No älkää nyt pitäkö hulluja jännityksessä :eek:
     
  7. C-barge

    C-barge Gearhead

    Kyll pidetään, katotaan ne pervomansst edelleen radalla. Ei ne numerot jatkossakaan paperilla ketään lämmitä.
     
  8. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Mut silti lukemat oli aika jees! 8) 8) 8) 8)
     
  9. Jza

    Jza Double Gearhead

    Ymmärrän.


    [​IMG]
     
  10. HEmiTERO

    HEmiTERO 1st gear

    sa ny vaikka kaapissa hulluthan täs menee vaan hullummaks 8)kait se n hyttystä enenmän näytti ku sehän on seevyn pikkuunen 8)
     
  11. nikke

    nikke Gearhead

    hitsi ku ei mun läppärissä numeronäppäimet toimi, oisin voinut laittaa numeroita esille :rotfl: :rotfl: . Onneks olkoon , vaikka noi numerot ei kyllä taida kellekkään tulla yllätyksenä.
     
  12. 440

    440 Gearhead

    8) Toi vääntöhän ihan tolkuton :eek: --78nm/4900rpm.Onneksi olkoon :-?
     
  13. 65 chevelle

    65 chevelle 1st gear

    arvaan 1575hp ja 2078nm vääntöö...
     
  14. Riku Rotten

    Riku Rotten 3rd gear

    Olisko noin vähän? :lol:
     
  15. C-barge

    C-barge Gearhead

    Oon mä kyllä huonompiakin arvauksia nähny. :rotfl:
     
  16. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Onittelut noista lukemista 8)
     
  17. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Kertokaa nyt mu(i)llekin!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :eek:
     
  18. MJF

    MJF Double Gearhead

    Alta tuhannen täytyy olla kun ei uskalla ääneen sanoa :poff:
     
  19. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Niinhän sitä luulis. :poff:
     
  20. Jza

    Jza Double Gearhead

    ^ Eiks tossa edellisellä sivulla jo vedetty sivistynyt arvaus lukemista? :lol:

    Kehtaako kysyä, että paljonko oli ahtoo tossa nykäisyssä?
     

Kerro tästä muillekin!