-67 ht coronet

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Mopar B-Bodyt', aloittaja kotr, 8.2.2015.

  1. kotr

    kotr 3rd gear

    Tuosahan oliki hyviä kuvia. miten mää oon näin maalainen, ku en millään meinaa tajuta miten tuo takapää kannattas tehä.. etupäähän on kyllä melko simppeli.
     
  2. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Takapäähän on kaks simppeliä vaihtoehtoa:

    1. Palkkiin reikä, siihen holkki ja normaalit henkselit.

    2. Slidersit, jotka hitsataan suoraan palkin päälle.
     
  3. kotr

    kotr 3rd gear

    Juu eilen illalla kuvia selatessani hoksasin miten se menee coronetin kohalla. Joku oikosulku oli aikasemmin korvien välisä.
     
  4. 4spdBcuda

    4spdBcuda Gearhead

    Ppr:n mainitsemalla tavalla on kahteen autoon tehty. Eli taakse vaan runkoon reikä ja holkki siihen ja "liimattu" kiinni. Toimii niiku tupakki. Etupäähän sitten toiseen tehtiin jostain 4mm tavarasta itse tuo "kotelointi" ja toiseen tais olla valmis setti mitä käytettiin. Lehtijousen etupään kiinnitysreiän kohdan saa kohdilleen kun pulttaa vanhan eturiippukkeen omalle paikalleen ja käyttää sitä "jiginä" reiälle. Tossa vaiheessa on näppärä tehdä noita reikiä "päällekkäin" useampiakin jos haluaa myöhemmin nostaa tai laskee perää lehtijousen etupäätä pudottamalla tai laskemalla. Pitää toki huomioida sitten kardaanikulmat jne jos/kun perästä siirtää jousitallat kapeammalle. Eikä noi etu ja takapään lehtijousien kiinnikekohdat ihan millilleen ole olleet tehtaaltakaan, eli riittää et ne on "tarpeeks oikein" = ). Ei muutako laikka käteen ja touhuamaan. 8)
     
  5. kotr

    kotr 3rd gear

    Tarkkana pitää olla ja tehä huolella,ettei tuu ihan tekovituke.Onneksi aihio on todella hyvää ja pehmyttä ei tarvi rueta tinaileen kasaan.

    Kaveri oottelee jo malttamattomana

    [​IMG]
     
  6. 4spdBcuda

    4spdBcuda Gearhead

    Juu normi maalaisjärjellä kun touhuaa niin ei toi voi mennä mönkään....kuuluisia viimeisiä sanoja = )
     
  7. vm63

    vm63 1st gear

    näkyy vain liikenne merkki
     
  8. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    I have a nice pair of mopar 15x9 steel wheels. These wheels were professionally done for a 1966 Plymouth satellite. The inset is approximately 6 inches. Thay are painted dark blue near B-7. $225.00 for the pair located outside of Detroit. 1-734-775-0738

    http://board.moparts.org/ubbthreads/ubb ... 100204.JPG

    Asiaan liittyen.
     
  9. kotr

    kotr 3rd gear

    Pitäs rekistöröityä tuonne sivustolle?
     
  10. kotr

    kotr 3rd gear

    [​IMG]
    :wink:
     
  11. 440Mag

    440Mag Gearhead

    Nättiä!

    Tommosen ite askartelin pari v sitten
    [​IMG]

    Meni tossa läskikopassa mun ajamana 11.3/198, vakio laatikolla ja 4.1 perällä. Suorituskyky kadulla oli kyllä uskomaton. 2x 750 tuplapumppu, howard camin mek rullanokka ja 500ci kellari.
     
  12. kotr

    kotr 3rd gear

    Aijai!! Hieno on! Onko sulle videoita autosta?

    Koneeseenki tuli taas paketti osaa. Rullakamat kovine nostajineen..

    [​IMG]

    [​IMG]

    Pitäs räpättää!!!
     
  13. 440Mag

    440Mag Gearhead

    Aika hyvän oloinen nokka sulla. Kyl se varmaan jonkin verran räpättää, mut itellä noilla aika övereilläkin rullanokilla kyllä tommonen rpm/sorsakantinen 500 käyny ihan sivistynyttä tyhjää 700rpm.

    On tosta jotain videoo, täytyy joskus kaivaa ja laittaa facen puolelle vaikka näkyville
     
  14. kotr

    kotr 3rd gear

    Juu laitahan videota,ku muistat!

    tämmöstä täällä.

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  15. mark3

    mark3 Gearhead

    Moi Voisitko soittaa olis Coronet asiaa. Kiitos Maukka 0400-592666
     

Kerro tästä muillekin!