70 Challenger tuliseinään tulevan läpivienti kumin asennus seisontajarru vaijerin kuoren päälle?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja TN, 30.7.2024.

  1. TN

    TN 3rd gear

    Arvoisat Mopar E-body harrastajat, olipa kohteena Challenger tai Cuda, niin mulle tuli vastaan pulma, mihin kysyn mielellään ratkaisua. Miten olette tai millaisia kikka kolmosia tai saatikka muita asennustipsejä olette käyttäneet, kun olette asentaneet seisontajarrun etummaista vaijeria, jotta olette saaneet vaijerin kuoren päälle ujutettua läpivienti kumin, joka tulee kiinni tuliseinään?
     
  2. Z11

    Z11 Gearhead

    Samaan ongelmaan en ole joutunut mutta sähkömiehen antamat niksit varmaan toimivat tässäkin: teippaat ohuemman pään leveällä sähkömiehen teipillä tiukasti (huom päästösuunta niin ettei purkaannu, esim 50% päällekkäin, ohuisiin kohtiin jopa fylliä). Viemäri tiivisteliukastetta päälle ja lämpimän läpivientikumin virutus yli paikalleen. Jos ei toimi valita sähkömiehelle :D
     

Kerro tästä muillekin!