´70 GTX

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Mopar B-Bodyt', aloittaja ply72, 24.2.2008.

  1. ply72

    ply72 1st gear

    Kattelin tullin veropäätöksiä ja sattui silmään tammikuussa verotettu ´70 GTX, mikähän tämän tarina on? 8)
     
  2. superB

    superB 1st gear

    onhan tämä jo täällä mainittu :-?

    Continental56
    Lähetetty: 06.08.2007 22:27

    Täältä löytyy rullaava projekti -70 GTX... Johon muuten kaivattaisiin mahdollisimman lähelle alkuperäistä vastaavia 440-lohkoa ja TF727-laatikkoa.

    lincoln mieheltä saa varmasti YVllä lisä tietoja jos kaipailet :-?
     
  3. MJF

    MJF Double Gearhead

    Saattaa olla toinenkin tapaus :eek:
     
  4. superB

    superB 1st gear

    onhan näitä :D

    tosin onko verotettu auto vm 1970 tai 1971 niin sitähän tullin tilasto ei kerro.
    Käyttöönottopäiväksi on laitettu 31.12.1970 joten silloin oli vm 1971 autot jo käytössä.
    mutta tullin käytäntö taitaa olla että laitetaan vuosimallin viimeinen päivä käyttöönottopäiväksi mikäli sellaista ei löydä vanhasta rekisteri otteesta. onko kellään tarkempaa tietoa :-?
     
  5. Cuda

    Cuda 1st gear

    Yks kaveri just verotti pidempään Suomessa olleen täysin läpikäymänsä 1970 GTX:n länsirannikolla. Alkuperäinen 440Sixpack -auto. Nyt keulilla 426HEMI. Limelight mustalla vinyylikatolla. Valmistunee kesäksi. Hieno.
     
  6. MJF

    MJF Double Gearhead

    Tätäpä meinasin ittekin, komia on :D
     
  7. superB

    superB 1st gear

    tiedossa on 8)
    mutta muistelisin että olisi verotettu jo aikaisemmin, mutta kunhan luuriin sanoo hejsan niin kyllä asia selviää 8)
     
  8. MJF

    MJF Double Gearhead

    Lauantaina olin puhelimassa ja oli puhe että oli vasta verotettu. Aikalailla leimaa vaille tuntui olevan.
     
  9. superB

    superB 1st gear

    tulipa taas juteltua mukavia :D

    valitettavasti olin väärässä, olisihan voinut olla joku toinen joka olisi jo verotettu :-?

    mutta kyllä varmasti tulee piristämään katukuvaa :D
     
  10. CandyBee

    CandyBee Gearhead

    Mä oon kovin koittanu katsella ameriikan maalta GTX:ää, mut eipä taida olla saatavilla kun näitä viimosta päälle laitettuja kiesejä.
     
  11. jaketin

    jaketin Gearhead

    ostat sellasen, niin ei tarvii käsiä heti liata :odroll:
     
  12. CandyBee

    CandyBee Gearhead


    semmoset vähän kärsineet viehättää mua enemmän :rotfl: Nyt ei ihan heti mahdu enempää kiesejä meidän talouteen kylläkään.


    tästähän mä kävin het haaveilemassa kun tuli myyntiin (nyt jo myyty) ja naisen näkökulmasta olis mun lempparivärikin Plum Crazy Purple.
    Nyt on myyty jo jollekin onnekkaalle. Tuo on kyllä 68. mutta kumminnii..

    [​IMG]

    [​IMG]



    hitto meinaan että onkin söpö väri.
     
  13. jaketin

    jaketin Gearhead

    oisit ostanut mun volaren, se oli samanvärinen :D
     
  14. superB

    superB 1st gear

    IN VIOLET 8)

    mutta voithan maalata Coronetin Plum Crazy sävyyn 8)

    mutta sisustan sävy ei kyllä taida sopia ulkokuoren kanssa :-?
     
  15. CandyBee

    CandyBee Gearhead

    hyvin paljon miellyttää silmää tuo väri, mut tosiaan vaatisi sit sisustan muuttelua koska mulla on vihree. Tulis meinaan aika "Crazy" plum sitten ihan kirjaimellisesti :rotfl:
     
  16. superB

    superB 1st gear

    laitapa vielä katon suojaksi joku sopivan värinen marimekko Mod Top niin ollaan oikealla road tripillä :D
     
  17. CandyBee

    CandyBee Gearhead

    juu. pikkuvalsuun on tulossa marimekon unikko-ovipahvit ja kangasta jää kyllä yli :poff:
     
  18. MOtorPARts

    MOtorPARts 1st gear

    olisikohan tässä uusi aluevaltaus marimekolle :D

    retro henkiset ovi paneelit Mopareihin, mutta hintahan on sitten sen verran että vain muotitietoiset ostavat niitä :cry:

    kukkien tai pallojen sävythän voi sitten ottaa suoraan Moparin värikartasta 8)
     
  19. CandyBee

    CandyBee Gearhead

    joo voin alkaa tekee noita ihan tilauksesta. Signeerauksella :wink: :rotfl:
     
  20. Cuda

    Cuda 1st gear

    [​IMG]

    [​IMG]


    :eek:

    kamalaa :eek: KAMALAA ! :eek: :eek:

    kun on maalattu selkeesti 60's -koppanen auto erittäin 70's -tyypillisellä värillä. Olkoonkin että on sinänsä hieno Plum-Crazy / In-Violet korkeaimpaktinen sävy - mutta silti ! Rikkomus ! Laitonta !! Kamalaa !!!

    Ainoo 68'-70' B-body mitä tolla voi maalata on EHKÄ (?) just 1970 GTX tai Roadrunner ..ja nekin vähän varauksin.. IMO
    Toi väri ei oo kamala - se on vaan kamala ton vuosimallin/aikakauden autossa - siitä huolimatta - vaikka - sama platform oli carry-over 70-luvun ekalle vuodelle.

    Challengeriin tuo on osuva ja hieno väri, mustien R/T raitojen, ja valkoisen sisustan kanssa. Noi High Impactit vaatii KAIKKI mustan ja/tai valkoisen käyttöä kontrastiväreinä. Ovat liian dominoivan hallitsevia muuten, syöden kaikki auton korin muodot vekit linjat sun muut pois.

    Yritin olla hiljaa tästä aiheesta. Mutta en pystynyt. Yritän olla avautumatta jatkossa Mopareihin omistajiensa valitsemista väreistä tulevaisuudessa. :argue: :poff: :)
     

Kerro tästä muillekin!