727 mopar remppa hinnat??

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja hlappis, 14.1.2008.

  1. hlappis

    hlappis Gearhead

    eli kyselin eräästä korjaamosta että paljon maksais 727laatikkoon shift kitin laitto,tiivisteet uudet,ja nyt pakki hävinny laatikosta ni sen korjaus.hinnaks sanovat n.1000euroa :-? ..onko tuo kova hinta??viedäänkö mua taas 100-0.....laittakaa omia hintoja ja jotain laatikon korjaus firmoja tänne..tuohon 1000e hintaan firma hommaa tiivisteet ja kitin.
     
  2. Mopuristi

    Mopuristi Gearhead

    Mun mielestä on, vaikka ne ottais lootan irti, korjais ja asentais takaisin. Jos on aikaa ja paikka niin suosittelen korjaamaan vaikka itse, jos tulee hankaluuksia niin overdrivesta varmasti saa apuja. Samalla kun purkaa niin kannattaa vaihtaa muutakin kuin tiivisteet (korjaussarja taitaa olla n. 100eur).
     
  3. hlappis

    hlappis Gearhead

    joo mulla on laatikko jo tallissa irrallaan.ja käytin viime keväänä samassa puljussa rempassa saman laatikon ja uusivat tarvittavat tiivisteet ja osat mitkä tarvis.käytin silloin niinku varmuen vuoksi että aukasevat koko höskän ja uusii mitä tarvii kun en ollu ajanu metriäkään koko laatikolla ja hinta oli 250e....mutta kun saatiin kone ja laatikko kiinni ni rupes vuotaa öljyä sieltä akselin juuresta mihin turbiini tulee...mikä stefa siellä onkaan??ja noin 600km myöhemmin hävis pakki....eikä ollu oljyn vähyyttä.
     
  4. Mopar

    Mopar Gearhead

    Kyllä tuohon pitäs jonkinmoinen takuu vaikuttaa, ei pitäs rempatusta laatikosta vaihteet hävitä 600km:n jälkeen.
     
  5. hlappis

    hlappis Gearhead

    ei pitäs kyllä joo hävitä...noista takuista minkä tahansa korjaamon kanssa ei saa ku "eipäs joopas" tappelun aikaseks... :argue: :poff:
     
  6. teromopar

    teromopar 2nd gear

    kannattaa lauhutin kattoo monest puketket tai lauhutin tukkees ni menee aika äkkii rikki.. omakohtaisia kokemuksia..
     
  7. hlappis

    hlappis Gearhead

    ei oikein tuo lauhdutinkaa vois olla...koska toinen 727 ollu noin 10v.noilla putkilla ja lauhduttimella ja toiminu ihan ok. :-?..ja aika tarkkaa tuli nuokin putsattua..mut mistäs sitä tietää...uusin ainakin nuo putket isommiks tällä kertaa...
     
  8. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Jos on sellaset epäasialliset pesu ym mahdollisuudet kun mulla, niin tohon lootaremppaan menee päivä. masterkit on luokkaa 100€, jokunen laakeri ja shift kitti lisää niin pitäis silti olla alle 200 osiin. Pakin puutos vois liittyy takapantaan tai sen servoon, niihinkin B-osina vois ehkä jonkun kympin varata. Eli työlle joku 700; kyllä mä saattaisin puoleenkin hintaan ton tehdä. Pro äijä pro työkaluilla, ja pesukoneella tekee tollasen varmaan töiden osalta pariin tuntiin ellei allekin.
     
  9. hlappis

    hlappis Gearhead

    joo..on tuntipalkka kohillaan...pitää vielä käydä paikan päällä kysymässä tota hintaa et pystyykö sanomaan ton 1000e hinnan pokkana päin naamaa :mad: ...tämä laatikko on 71-vuosmalli ni näyttäs olevan nuo kitti hinnat korkeemmat??mitäs eroo on noissa vanhemmissa tähän 71:seen??
     
  10. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Ei siellä oo kun jokunen männäntiiviste erilainen. Käytännössä se tahtoo olla niin, että tossa tulee ne '71 + kamat lisänä tossa uudemmassa ja siks maksaa enempi?
     
  11. hlappis

    hlappis Gearhead

    no nyt löyty vähän järkevämpi remppa hinta..eikä ole pulju hirveen kaukana n.800e turbiinin kanssa ja ilman n.600 euroo.
     

Kerro tästä muillekin!