727 viheltää 1 ja 2?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja xarper, 31.5.2018.

  1. xarper

    xarper Gearhead

    Mikäs moisen aiheuttaa? Toimii hyvin muuten, 3 ja pakki on hiljaset.
     
  2. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Öljypumppu?
     
  3. Ck

    Ck Gearhead

    Ykkösellä kuuluukin ujeltaa mut jos kakkosellakin niin filtteri taitaa olla tukossa
     
    xarper tykkää tästä.
  4. Bukero

    Bukero Gearhead

    höh..ja minä oon kuvitellut että planeetat näissä vonkuu;)
     
    Jussi289 tykkää tästä.
  5. HendriXXX

    HendriXXX Gearhead

    Täällä on kans yks vinkuva 727. Ei auttanu öljyjen ja filsun vaihto siihen. Ääntä lukuunottamatta kaikki toimii kuitenkin hyvin..
     
    xarper tykkää tästä.
  6. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Vähän yleensä joo ääntää omanlaillaan, mutta muutaman kerran sellasen vähän enemmän ääntäneen kun oon avannu, niin planeettapyörien carrierissa on ollu sanomista. Yhessä ceenelkussa oli jo tullu yks ratas sivusta läpi asti.
     
    KajS tykkää tästä.
  7. HendriXXX

    HendriXXX Gearhead

    Mullahan ratkesi se vinkuna ääni sillä että laitoin puhdistuksen jälkeen teflon spräytä siihen kardaanin liukuun (lootan hännän stefa). Olipa makia ajella hiljasella autolla loppukesä :cool:
     
  8. xarper

    xarper Gearhead

    Tää laatikko varmaan aukee lähiviikkoina ni jos sieltö näkis sit mikö siellä vinkuu.
     

Kerro tästä muillekin!