-74 cadillac hearse+perä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja pöppe, 27.7.2013.

  1. pöppe

    pöppe Gearhead

    eli tiputtaa peräölpät kardaanin ja perämötikän välistä, mihin siis saa varautua ja kuinka pitkälle lähetää purkaa vai riittääkö kardaanin irroitus ainoastaa ja sitä kautta asiaa selvittämään. perä lukoton ja ei muista moni pulttinen, mutta varmaan sama kuin esim. limossa, fleetwoodissaa...?
     
  2. käkkyläjuntti

    käkkyläjuntti Gearhead

    Oletettavasti siitä on vaan stefa menny!

    Eli kartaanin irrotus, yoken irrotus, vanha stefa pois ja kasaus päinvastasessa järjestyksessä!
     
  3. juko7

    juko7 Double Gearhead

    Joo. Pinionin preloadi pitää säätää kohdalleen, arvo varmaan löytyy jostain tai jos ei niin kiristät sitä yoken mutteria niin että on nahkea pyörittää. Jos pyörii vapaasti on liian löysällä. Siellä on varmaan krymppihela? osta uusi jos löytyy tai jos teet vanhalla niin voisit laittaa shimmin helaa vasten että sen saa kireälle
     
  4. Minimies

    Minimies 3rd gear

    Miun opuksessa olisi.....
    Truck: 13-15 in-lbs (new) 6-7 in-lbs (used).
    Car: 14-19 in-lbs (new) 6-8 in-lbs (used).
     

Kerro tästä muillekin!