742

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja 8 3/4, 22.8.2007.

  1. 8 3/4

    8 3/4 1st gear

  2. kime2

    kime2 Gearhead

    Onko kysymyksessä tarvike- vai moppen orgis välitys?
    Meinaan vaan tällä sitä et useinkaan nuo tarvike välitykset(richmond) ei täysin äänettömiksi välttämättä tule...

    Alku viikosta säädin fordin 8" perän ja jos vetopuolen hammaskosketuksen koetti saada optimiksi,niin jarrutuspuolen hammaskosketus ois vaatinut siirtämään pinionia eteenpäin...

    Nuo nimekkäimmät pk-seudun firmat jotka noita periä säätää ovat melkoisen arvokkaita,ainakin kuulopuheen perusteella.
    Mut eiköhän noita hyviä perän säätäjiä täälläkin kirjoittele ja ihan siitä pk-seudulta :wink:
     
  3. 8 3/4

    8 3/4 1st gear

  4. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Jos se on jonkin aikaa äännellyt, niin voi olla mahdoton saada enää äänettömäks. Mut mm. noilta Leppäsiltä varmaan säätö onnistuu. Se voi jonkinverran maksaa koska siinä oma hommansa on.
     
  5. Fordvessa

    Fordvessa Gearhead


    Mulla oli sama vika fordin 9" välityksen kanssa... se on Power transfer partsin välitys. Kun sai veto puolen kosketuksen suht keskelle hammasta niin jarrutuspuoli oli ihan perseestä.
     
  6. kime2

    kime2 Gearhead

    Aika usein noin juuri kuuluu olevan noiden tarvikevälitysten kanssa :mad:
    Toista se oli kun elämäni ensimmäisen perän säädin jäärata-ladasta niin meni kummankin puolen kuviot kohdalleen :)
     

Kerro tästä muillekin!