8 3/4 perän remontointi

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Pölyttäjä, 12.12.2012.

  1. JariV

    JariV 2nd gear

    Samankokoiset laakerit ja samat simmit ku alkujaanki oli ni pitäs mennä parin satkun sisään kohilleen. Mutku ne laakerien leveydet pitäs mitata. Tosin jos ei oo niin tarkasta välii ni nippuun vaan. Mutta kyllä siinä pieni riski on ettei se tulos oo ihan just sitä mitä halutaan.
     
  2. Pölyttäjä

    Pölyttäjä Gearhead

    Minkäslainen lukko sulle tulee siihen Herje?
     
  3. iikka-

    iikka- 3rd gear

    Mistähän 8 3/4 perästä täällä ollaan shimmaamassa poskilaakereita? Meinaan nuo kaikki 8 3/4 perät on säädettävillä poskilaakereilla ts. pyöritellään kiekoista hammasvälys ja preload kohdilleen heittokellon kanssa. Helppo homma, vaatii vaan tuon heittokellon+magneettijalan tosiaan.
     
  4. JariV

    JariV 2nd gear

    No voi paska. Muistikuvissa pyöri toinen perä ja neuvoin siis ihan päin helvettiä. Iikka on täysin oikeassa, minä väärässä. Pyydän anteeksi. Muistelin vahigossa viimesintä perää minkä tein, my bad.
     
  5. iikka-

    iikka- 3rd gear

  6. Herje

    Herje Double Gearhead

    Joku kartiolukko. Oisko auburn :odroll: Käytetty kuitenkin ja ollu aikasemmin 742 casessa.

    Eka meinasin vaihtaa koko pakettina tuon lukon mutta siinä 742 perässä oli 2.74 välläri :wc:
     

Kerro tästä muillekin!