8 3/4 purku

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja J-M Partanen, 21.2.2003.

  1. J-M Partanen

    J-M Partanen 1st gear

    Syksyllä kuuntelin että kyllä se pakille laitettaessa vähän poksahtaa eli jotain pitäis tehdä, eli miten se "kasetti" möykky irroitetaan, lähtee kun repäsee vai :smile:
    Se poksaus kai tulee siitä mikä tappi se nyt olikaan?
     
  2. 67

    67 1st gear

    vetarit tarttee eka irrottaa,ja sitten vaan casen mutterit irti.ja oho,"nyt se on mahanpäällä,onpas painava ja holtittoman öljyinen olokin on". :grin:
     
  3. J-M Partanen

    J-M Partanen 1st gear

    Just tuota en halunnut kuulla eli se pitää sitten ritustella kokonaan ja tutkia vaikka vetarien laakeritkin Samalla voi katkoa ruostuneet jarruletkut ja siirtää lehtipakat rungon kohdalle levittää sisälokareita yhdistää etu ja takarungot korjata massiiviset ruostevauriot siirtää vuotava taknkki konttiin hitsailla putkistoon vaimentimen paikat ja käydä ostamassa muutama metri akkukaapelia. Näin minä sen teen :odroll: Sittenpä se alkaskii olla kevään ajuihin valmis, mutta sen kaksioviseksi muuttamisen jätän kyllä ensi talveen.
     
  4. 67

    67 1st gear

    eehh.tota.en mä koskaan tolleen perän kuntoa tutkinu.mut tapansa kullakin :grin:
     

Kerro tästä muillekin!