80-luku Capricen tukivarsien puslat

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja kane, 15.3.2006.

  1. kane

    kane 1st gear

    Etuvarret / takavarret, meneekö uudet puslat helposti varsiin vai tarviiko esim. prässiä?
     
  2. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Kyllä mä sanoisin että prässi on melko tarpeellinen, tosin voi onnistua ruuvipenkissäkin?
     
  3. mhj

    mhj 1st gear

    En omaan Capriceen vaihtanut koskaan puslia, mutta Pickuppiin ei takasinlaitossa ainakaan prässiä tarvii jos polyuretaanipuslat laittaa, menee kun vanhaan ihmiseen. Ruuvipenkki riittää. Luulis pätevän Capriceenkin.

    Pois ei olis saanut vanhoja jossei olis ollu prässiä.
     
  4. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Mulla taas ChevyII:n tukivarsiin ei Energyn uretaanipuslien laitosta olis tullu mitään ilman prässiä, oli prässilläkin tiukassa. Ja ko. kikkareessa myöskin pellistä prässätyt tukivarret...
     
  5. Morjes.Itse vaihdoin omaan capriceeni kaikki puslat edestä taakse ja ei se mikään ihmehomma ollut.Niihin takavarsiin kannattaa tehdä lattaraudasta sopivan kokoinen ja muotoinen tuki sinne väliin kun prässää.Muuten ne menevät lyttyyn.Ylempien takavarsien takimmaiset puslat ovat suoraan perässä kiinni prässätysti.
     
  6. kane

    kane 1st gear

    Ok, kiitti vinkeistä!
     
  7. Scotty

    Scotty 1st gear

    Prässittömänä pärjää parilla isolla hylsyllä ja >16 mm kierretangonpätkällä ja muttereilla .
     

Kerro tästä muillekin!