80 v pahoinpiteli jenkkiharrastajan,keneen kolahti,heh

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja moottorinlohko, 28.11.2017.

  1. Rotten

    Rotten Gearhead

    Juu toki!
     
    rane58 ja Pertti K tykkäävät tästä.
  2. jorkat

    jorkat Gearhead

    Muokattu: 30.11.2017
    rane58 ja MadMike tykkäävät tästä.
  3. jorkat

    jorkat Gearhead

    pauli parkki bannas sen ämmän kanssa
     
  4. jorkat

    jorkat Gearhead

    joulupukilla ja vannabeillä on
     
  5. jorkat

    jorkat Gearhead

    bambusta ei oo kokemusta, mutta puisella pesismailalla mua on nuijittu. onneks en saanu osumaa ns. paljaaseen luuhun vaan sain aina läskiä väliin. sen mailan ainakin sain katkastua reidelläni suutuspäissäni kun olin ensinnä ottanu sen pois narkilta.

    ei kannata yrittää tarttua siihen astaloon millä joku urpo huitoo. tähtää siihen käteen missä astalo on ja ottaa astalon pois ja nujertaa urpon.
     
    Rotten tykkää tästä.
  6. Rotten

    Rotten Gearhead

    ^juuri näin! Iholle, käsi kiinni, harvempi narkki älyää vapaata kättä käyttää, siinä kyynärpää iskua leukaan polvella munille ja loppu on historiaa!
    Munille potkutkin tuomitsen JOS on REHELLISTÄ yks vs yks, mut toisells jos on maila mukana, nii peukaloa silmään ym kivaa! Poistuu paikalta ja keksii alibin! :p
     
  7. Tired

    Tired Gearhead

    Aarre Saari
     
    Vuokralainen ja Rotten tykkäävät tästä.
  8. MadMike

    MadMike Gearhead

    kyllä sulla meni luvun ymmärtäminen ohi kuin paska vitusta, ehkä ihmette!e kun tota muuta avautumista luen...plonks.
     
  9. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Paska vitusta :rotfl:
     
    Rotten ja MadMike tykkäävät tästä.
  10. Rotten

    Rotten Gearhead

    Plonks?
    Ja mitä sitte? Kirjotan mitä tarkoitan! Ja jos oot lukenut juttujani, niin sinun kaupat tehnyt, omalla nimellä ja omalla kuvalla.
    Nää avautumiset on miulle täällä on terapiaa!
    Mut kerro ihmeessä mitä tarkoitit?

    Itse tajusin näin, on kaveri kuka tulee mussuttaa sinulle, oi kunigas ovi mies, etkö ees vartiaks päässyt, tai saati poliisiks? Ja kipua tarjoot vasta lahjaks, ku tuli sulle inisee? Tai just on jotain urpoo lyönyt sun ravintolassa, ja adret rosenttiin 148 päällä, tuut siihen ja nonii ulos, ja se asian omainen urpo kävelee takavasemmalle piiloon tupakka koppiin, pyyhkii nenää, nii totta vitussa sitä saattaa heittää jotain asiallista pokelle, kenellä silmät jonkun teinitytön perseessä, minkä just päästi sisään, kun kauniisti hymyili, sit tarjotaan kipua???
    Sit kun kaiken maailman ninjago kurssit käyneenä saa ite siipeensä, nii sit nostetaan syytettä ja maksatetaan asiakkaalla kaikki! Sori jos kusin sun muroihin, mut kaikki ovi miehet ei nauti miun arvostusta, kertomalla, et minä olen portsari!
     
  11. Rotten

    Rotten Gearhead

    Jos et oi lukenut, niin terve, Simo Martikainen joutsenosta moi!
    Oon täällä ihan sama hemmo, kuin jos jossain miittingissä, tai no, kyräväilelempi miittingissä, ainakin alkuun!
    Osa tykkää toiset ei, ja mie oon tyytyväinen siihen, minkään kaikista tykkää enkä halua tykätä!


    Edit: tuo ohi kuin paska vitusta, pitkästä aikaa paras! ;):rotfl:
     
    peltsi, Jussi289, MadMike ja 6 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  12. MadMike

    MadMike Gearhead

    No jatketaan sitten ilmaisella terapialla.
    Ei elämä ole noin helvetin vaikeeta tai jos on ei elämisen arvoista mun kirjassa jos ei edes normi marssisääntöjä osaa noudattaa. Ei raflakaan mikään helvetin taistelutanner ole paitti sellaisille joilla ei matsin matsia alla.. ei siinä sen kummempaa IMO. Mokailuja sattuu jokaisella mutta ei niitä ehdontahdon kannata hakea. Vaikka ois agret 4000 ei se muuta faktaa että ylensä asiakas on kännissä ja poke selvinpäin ja ehkä näkee asiat erillailla ja samalla myös kun vaan on tarpeeksi päättäväinen saa isonkin kännisen pihalle, kivulla tai puhumalla. Asiakaan valinta siinä kohtaa kuunteleeko tolkun ääntä vai saa aasinlakin. Noissa mittelöissä ei olla asiakkaana kuin häviäjiä. Jooh ja kysyttiin mua eilenkin ovelle mutta kun oli jo Ringsideen paikat ja ruokailut niin män kattoomaan kun kaveri voitti pro box matsinsa mielumminin...Mitä nyt loppuillasta kotiin mennessä on off intiaanihoidokki (siis iha aito inkkari) kännipäissä lukitsi ittensä ulos ja mä nukahdin kuin saunalyhty... avaamatta ovea ;-)
     
  13. Rotten

    Rotten Gearhead

    Eihän se ookkaan, niin vaikeeta, miul on henkilökohtaiseti, nuo parit ikävät välttämiset pokejen kanssa, henkilökohtaisesti, oon pari kertaa ollut ite suht järjissään, kun kaveri tai ulkopuolinen on juonut itsensä jonnekkin muualle, kroppa siinä, mieli floridassa surffailee tai tekkenin taistelu pelissä, ei siinä kohtaa älyä mitään!, ennenkuin heräilee oikeesti!
    Oon kuullut juttuja, mitkä on olleet vähän niin ja näin... sattumoisin samasta herrasta kenen kanssa oli itsellä vääntöä!
    Se on vähä miten sattuu, mikä hetki ja miten tullaan, ehkä sitä ammattitaitoa, poken ammatissa, kuten sanoin (vai sanoinko?) Yks kaveri on poke, hemmetin hyvän oloinen jätkä, toinen omistaa baarin, nuorempana oli hyviä ja huonoja kokemuksia, ei mitään syytteiden nostoja tai muuta paskaa, vaan ihan riippu kaverin pinnasta ja mitä ite hölmöili!
    Mut nää on näitä, hankala lähtee kirjoittamalla avautuu, kun puolet ajattelee ja loput kirjoittaa!
    Joka ammattiin ja joka raflaan päätyy kusipäitä, ja joskus oot jollekkin sellainen, syystä tai toisesta tai sit vaan on kusipää!?
     
  14. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    Mullei oo portsareista henk.koht. valittamista ku vaan kerran teininä, justiin justiin siinä iässä notta pääsi laillisesti baariin... Oltiin kaverien kans otettu vähä pohjia - mä ehkä vähä liikaaki - ja kaverit sano notta oo ihan hiljaa vaan ja pidä aurinkoklasit päässä niin säki pääset sisään.

    No eiköhän ovimikko topannu mut, raotti mun arskoja, katteli hetken verestäviä silmiä ja tuuppas pois jonosta...

    Eli liian tarkkasilmäsestä portsarista mä tässä avautusin :p
     
  15. musta pässi

    musta pässi Gearhead

    "Eli liian tarkkasilmäsestä portsarista mä tässä avautusin"

    Niissä ovihommissa vissiin tottuu silmä ja ylipäätään ihmisten kanssa tekemisisissä ollessa oppii ns. vähän niinku lukemaan tilanteita. Sama vaikka myisit kaljaa Siwan kassalla tai olisit huoltomies ni opit näkeen aikaa myöten paremmin asiakkaista käyttäytyy epäilyttävästi sinun mielestäsi ja kenellä taas vois ehkä olla puhtaat jauhot pussissa. Aina voi tietysti erehtyä ja selvännäkijän kyvyt olis tosin ihan jees asiakaspalveluammateissakin.

    Niistä kepeistä sun muista astaloista, mistä aiemmin joku puhu. Ei kai kukaan järkevä kulje taistelusauva, puukko tai pesäpallomaila ym. mukana tuolla kylillä. Toivottavasti ainakaan ei. On minullakin pick upissa tosin spyderco mutta se on sitä varten etten roiku pää alaspäin enää koskaan turvavöistä toiste niinku joskus kävi muinoin vanilla ajaessa, those were the days......

    Meillä ainakin reeneissä korostetaan että kannattaa juosta karkuun ni ei tartte mennä käräjille syytettyjen penkille. Jos ei pääse, ni silloin voi puolustautua ja on opetettu että melkeinpä mitä vaan mikä sattuu osumaan käteen voi käyttää aseena. Huono homma tosin on että jos tilanne eskaloituu kamppailuksi niin riittävä agre tai kamapäissään ihminen ei tunne kipua joten pehmeämmillä tekniikoilla voidaan jos luoja suo huitoja saada ns. kompastumaan omiin jalkoihinsa ettei niveliä, rustoja tai luita murskaannu. Silleen kivempi sitte ettei mukuloiden tarvi tulla poseen kattomaan..........
     
  16. J.J.

    J.J. Gearhead

    Sen minkä kadulla voittaa, sen käräjillä häviää.
     
    rane58, Dataviilaaja, cdv70 ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  17. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Mieluummin silti linnaan kuin ottaa itseltä hengen pois häviössä tai joku aivovamma.
     
    Nikuzai, rane58, Rotten ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  18. musta pässi

    musta pässi Gearhead

    No totta mooses! Jos on kyse minä vai joku toinen/toiset ei epäilyksen häivääkään. Sitäpaitti jos paljain käsin tappaa jonkun tai useamman niin linnassa saa kuulemma olla rauhassa eikä kukaan tule kiusaamaan vissiin.....
     
    rane58 ja Rotten tykkäävät tästä.
  19. chevyjussi

    chevyjussi 2nd gear

    Ainakin isoissa kaupungeissa on meno koventunut, siellä on puukkoja kovemmat puntarit takin taskussa, kun pubissa istutaan. Tuossa jää aina kakkoseksi mikäli 2 höyrypäätä lyö yhteen.

    Mikäli pystyy pitämään pään kylmänä, siinä on yksi parhaimmista itsepuolustuslajeista.
     
  20. jorkat

    jorkat Gearhead

Kerro tästä muillekin!