-89 Camaron levyjarrullinen lukkoperä??

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Silvarello, 10.12.2006.

  1. Silvarello

    Silvarello Gearhead

    Tulipa tuossa hankittuu tuohon -42 letukkaan pikkulohkon ja th 700 perään tuommonen taka-akseli ja näyttääpi olevan Borg&Warnerin valmistetta 7,5" ja 2,77 välityksellä! :eek: Onko kellään käytökokemuksia tuommosesta ,kannattaako käydä ruuvaamaan alle vai pistää varaosiksi tarvitsialle pitäen itse vain nuo seksikkään kokoiset levyjarrut??
     
  2. Jasca

    Jasca 1st gear

    Hyvä perä niin kauan kuin narahtaa. Varaosat kalliita ja vaikeahkosti saatavia. Jarrut taitaa olla lainattu Vettestä.

    - Jasca -
     
  3. Silvarello

    Silvarello Gearhead

    Liekkö tuo miten herkkä sitten narahtamaan ? Perä on kutenkin luultavasti aika vähän ajettu , enkä meinnannu siihen kovin isoja remppoja tekemäänkää jos hajoaa niin teen siitä verkonpainon :rotfl:
     
  4. Lintta cruiser

    Lintta cruiser Gearhead

    camaromiehet väittää että toi olis kestävämpi kuin gm:n tekemät 7.5 tuumaset.

    Kyllä se cruising autossa kestää.
     
  5. Silvarello

    Silvarello Gearhead

    Joo kyl mie taidan sit sen alle ruuvata. Yks outo homma vielä sattu kun tutkin paljonka booreissa on vara lyhentää, jos pääsis budjettikavennuksen tekemään: Sattu Foordin 8" perän vetari käsiin , niin niissä piruissa on sama boori! Eli Camaron perän voi kaventaa soveltaen 65-66 ford Mustang/Fairlane tms. 8" vetareita :eek: Onneks ei oo semmosia ehjiä tontilla... :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!