-89 Chevy vanin lukkoperästä vetari irti.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja azamoni, 28.12.2005.

1. azamoni

azamoni 1st gear

Tarttis saada siis vetari pois, että vaihtais ton stefan, ja kysymys onkin, että irtoaako samoin, ku lukottomassa perässä, eli ristitappi pois, vetaria hiukan sisään päin, c-sokka pois ja akseli hittoon?? Sit tietäjille toinen visainen kyssä. Miks ei lukko pidä??? (Kynsimalli) Aiheen vierestä löytyy juttua, mut en lukollisesta heti löytänyt tällasta keskustelua aiemmin.. Kiitos ja anteeksi maalaisuuteni.. :oops:

2. mietmi-3

mietmi-3 Gearhead

Moni muukin meistä on maalta. Jep, siihen purkuun noin lähtevät mutta toi lukko on mulle tuntematon, olen pelannut vain levylukkojen kanssa.

3. azamoni

azamoni 1st gear

Kiitos, tämäkin jo autto,saa ainaki vaihdettua sen stefan helposti. Ei itelläkään ole kokemusta kyseisen mallisista lukoista aiemmin. Hämmästys oli suuri, kun avasin kotelon, ja huomasi ton laitoksen. Mulla ei edes pitäny olla lukkoperää tossa vehkeessä, että sikäli positiivista.... Se vaan ei paljon lohduta, kun ei lukko pidä.[/b]

4. rysty

rysty 1st gear

5. azamoni

azamoni 1st gear

Kiitos linkistä, oli hyödyllistä tietoa, itelläkin öljyn laatu oli hukassa. Tosin nyt tiedän, että se on oikeesti rikki, koska öljyt perässä on castrolin normi peräöljyt, eikä lukko pidä, mikä tuli todettua, kun kiskoin erästä autoa hangesta: Ei ruovi, kun toinen pyörä! Saako näihin jotain korjaussarjoja?

6. ERT2

ERT2 1st gear

Eihän vaan oo "kynsi" poikki?Pelaa kuulemma ilman meteliä vaikka kynsi katkee, mut lukko ei toimi.On vissii lukon hajoominen herkässä jos tykkää pyörittää paskarinkiä....

7. azamoni

azamoni 1st gear

Ei ole kynsi poikki.. Sieltä on varmaan levyt sököt tai jotn... :(

Kerro tästä muillekin!