-90 van 6.2d gauges sulake

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja Anonymous, 16.1.2003.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    palaa kerran 2 päivässä. missä vika? alkaa kuskinkin sulakkeet palamaan..
     
  2. mjo33400

    mjo33400 Gearhead

    Täytyyhän mun sule jotain vastata.Mä kaivan sähkökuvat esiin ja kerron sit myöhemmin.
     
  3. mjo33400

    mjo33400 Gearhead

    Tarttis vähän lisätietoa,mitä kaikkea pimenee,kun gauges-sulake palaa.
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    mikä tämä tällainen sulake on
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    mulla meni ainaskin mittareista 85 vanissa
    öljynpaine sekä lämpömittari muistaakseni toimettomiksi kun sulakkeen otti irti.
    myöskin viiksellä olevat vakionopeuden säätimen piuhat on sen sulakkeen takana..jotka aika monesti ovatkin poikki.vika voisi olla viiksellä...
     
  6. mjo33400

    mjo33400 Gearhead

    Tarkistappas öljynpaineanturille menevä johto,ettei ole hankautunut puhki.
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    lakkas palamasta (nyt kun pakkanen laski?)
    ei oo palanu enää viikkoon yleensä kärvähti startatessa? sit lakkas toimimasta nopeus, lämpö, ö-paine, volttimittari.
     
  8. Anonymous

    Anonymous Guest

    Gauges = Mittarit
     
  9. Stargraft-91

    Stargraft-91 Gearhead

    Mulla alko myös kerran polttamaan samaa sulaketta, eli nopeusmittari lakkasi toimimasta, sekä myös lämpö, ö-paine ja volttimittari. Sitten huomasin että myöskään hehku ei toiminut. Avasin konekopan ja kaveri laittoi uuden sulakkeen, jolloin huomasin kuinka koneen takapäässä olevasta anturista nousi savua, ja sulake paloi välittömästi. Eli anturi oikosessa.

    En nyt muista mikä oli anturin virallinen nimi, mutta varaosamyyjä nimitti sitä hehkun ohjaus anturiksi. Eli sijaitsee koneen takapäässä, repsikan puolella.

    Siinä vois olla yksi mahdollinen syy.
     
  10. mjo33400

    mjo33400 Gearhead

    Viittais vähän virtalukon kytkimeen.Elektroniikkaspeitä sisään runsaasti,vaikuttaa,että on vähän tahmea pakkasella.Ei liiku tarpeeksi nopeasti mukana avainta käännettäessä.
     

Kerro tästä muillekin!