904 kikkari hukassa!!

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja sherif, 10.8.2006.

  1. sherif

    sherif 1st gear

    Joops! Elikkäs tässä Mudracerille visainen kysymys :D Dodgeen vaihtu 4 kurkkunen kaasari 2 kurkkusen tilalle ja näin ollen kick down vivustoa joutu muokkaamaan. Laatikko seisoi vuodenpäivät ja aikaisemmin pelas ok. Nyt kikkari säädetty siten että kun läpät auki , niin kikkarikin tapissaan. Alussa n.sentin välys kun rupee polkeen kaasua. Kaasareissa vipusuhteissa ihan sika snadi ero. Enivei.. Aluks loota vaihto tosi nopeesti vaihteet mut pienellä säädöllä sain vaihteleen ok. Mutta kick down ei pelaa ollenkaan. Esim n. 60kilsan vauhdista kun lyö lutun lattiaan D:llä niin ei heitä pienempää. Vaihdot tapahtuu aina samoilla kierroksilla vaikka kuinka polkis. Venakoneiston putsasin mutta ei vaikutusta. Oiskohan kuvernöörillä osuutta asiaan? Ehkä jumissa kun seissy niin pitkään?

    Kiitoksia jo etukäteen
     
  2. sherif

    sherif 1st gear

    Eikö kukaan ossoo sannoo?
     
  3. sherif

    sherif 1st gear

    Hä? :eek:
     
  4. Mudracer

    Mudracer Gearhead

    Voihan se kuvernööri takkuilla mutta hakisin kyllä vikaa tosta KD sysdeemistä. Tsekkaa liikkuuko lootan sisällä oleva vipu samaan tahtiin ulkona olevan kanssa.
     
  5. sherif

    sherif 1st gear

    Kyllä sen katoin ja on ihan ookoo. Mikäs vaikuttaa vaihtoon 2-3? Vaihtaa mielestäni myöhään ja taas vauhtia himmatessa tosi aikaisin verrattuna 1-2 vaihtoihin. oiskohan menny vieterit sekasi kun tuli hätäsesti ruuvailtua :D
     

Kerro tästä muillekin!