904 ongelma!!!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja kotr, 3.6.2008.

  1. jama68

    jama68 1st gear

    ja nopeusmittarin ratas käy :poff:
     
  2. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    On koko venakoneistokin sama. Jos löytää kuorivikaisen A-500 toosan niin sen kaluista saa tehtyä vaikkapa kutvoskuoriin pomminkestävän A-999 toosan :rotfl: .
     
  3. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    mitähän tämä nyt ihan oikeasti tarkoittaa?
     
  4. GARAGE_INC

    GARAGE_INC Gearhead

    siis sitä että JOS olen käsittänyt oikein ei kutosen perästä olevasta vanhasta perus 904 laatikosta pysty sekoittamaan ihan mielivaltaisesti ihan kaikkia osia esim 998 kanssa.vaatii tosiaan sen oheiskaman vaihdon myös. Mikä vittu tässä nyt on niin erikoista.
     
  5. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Mikä vittu tässä nyt on niin erikoista

    voi niitä sotkea mielivaltaisesti keskenään, se on hyvin helppoa. mutta saadaksesi toimivan/parhaan konstruktion niin tarvitsee tietää asiasta vähän enemmän kuin mielivaltaa ja mutu-tietoa.

    kysy muuten Gyrukselta miten 904 toimii kun kasataan osa sieltä toinen täältä.
     
  6. duster73

    duster73 Gearhead

    muistinpahan juuri,että mulla oli -71 valiantti,missä oli laatikon osia sotkettu ainakin kolmesta eri laatikosta.oli ainakin 904 ja 998 lootien osia.oli vielä muutettu jotenkin maanuaalitoimiseks,mistä en kyllä tykänny yhtään,ei toiminu oikeen kunnolla.
     
  7. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Et ole käsittänyt oikein! Kutvostoosasta voi laittaa ihan minkä osan tahansa kasitoosaan yksin kappalein ja päinvastoin! Vuosimalleissa on pikkasen eroja joissain osissa.
     
  8. GARAGE_INC

    GARAGE_INC Gearhead

    No , ehkä sitten näin.. mulla on nyt vaan jostain vahva mielikuva että jokin booritus tms ei ole aina sama.. No, aina kai sitä sitten oppii jotain.
    perkele kun sitä välillä kuvittelee niin vahvasti että on oikeassa... :odroll:
     
  9. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    perkele kun sitä välillä kuvittelee niin vahvasti että on oikeassa...

    hyvin sanottu.

    tälleen vanhemmalla iällä olen huomannut että lauseessa
    "mitä enemmän luulet tietäväsi sitä vähemmän huomaat tietäväsi"
    on vahva totuuspohja.
     
  10. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Ei mikään ehkä vaan se ON niin :rotfl: . Jääräpää suomalainen ei ole koskaan väärässä, omasta mielestä :poff: . Vahva mielikuva ja kuvitelma ei yleensä auta autoremonttihommissa mutta politikoksi kannattais yrittää, siellä noilla pärjää :odroll: .
     
  11. GARAGE_INC

    GARAGE_INC Gearhead

    Oletetaan kuitenkin että minä olin väärässä mutta mikäs tämä juttu on...?
    Ihan siis mielenkiinto heräs.
     
  12. GARAGE_INC

    GARAGE_INC Gearhead

    No pidätkö sinä minua hyvänä poliitikkona? :rotfl:
    jaahas eikähän se nyt jo siitä. Luulo oli tässä tapauksessa luulo..
    No, tulipahan nyt varmistettua topikin aloittajalle että miten asia on.
    On se hyvä että jotkut on aiiina oikeassa... :odroll:
     
  13. Commomies

    Commomies 1st gear

    miten se on mahdollista että kun vaihtaa käyttäjätunnusta niin rupee sen jälkeen tietää joka asiasta kaiken sitä ennen vaan kyselee kaikenlaisia eikä tiedä mistään mitää outoo
     
  14. GARAGE_INC

    GARAGE_INC Gearhead

    No johan meni vakavaksi . :rotfl:
    Ei voi kun nauraa. :rotfl: :rotfl:
    Kyllähän täällä varmaan kaikki tietää millä nimellä kuljin, se vaan tuntui kömpelöltä käyttäjätunnukselta enkä pitänyt siitä.
    Mitäs jos siirrytään takaisin topikkiin? :eek:

    Ai niin ei taida olla sillä aijemmin mainitulla 2 millillä käytännön merkitystä. Täytyykin tehdäkin syvempi tutkimusmatka ko.laatikon syövereihin tulevaisuudessa.
     
  15. rt68

    rt68 1st gear

    No on sillä kahella millillä merkitystä tuossa tapauksessa, jossain muussa tapauksessa ehkä ei :rotfl:
    Tuo on nyt niitä mudracerin tarkoittamia vuosimallikohtaisia eroja. Eli 727 lootassa input shaft ja reaction shaft on pienempiä halkaisijaltaan vuoteen 66 asti. 67-> halkaisija kasvaa ja 70 tulee pieniä muutoksia öljyn kiertoon, -76 muuttuu ulostuloakseli ja etuplaneetan boorituksen astekulma jne...eli muutoksia on tehty eri vuosimalleissa melko paljon ja jotkut niistä on sellaisia että osat ei pelkästään ole vaihtokelpoisia vaan vaativat vaihdettavaksi muitakin osia.
     
  16. GARAGE_INC

    GARAGE_INC Gearhead

    Ok.. jos tuota oheiskamaa ei vaihda niin ei välttämättä saa osia sopimaan. Siitähän tässä oli kyse. Jees jees asia on pihvi...
     
  17. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    :rotfl: tuli fastpäkki eiku fläspäkki tänään kun huitaisin hännän stefaa paikalleen 904toosaan, niin oisko topiikin aloittaja koittanut huitoa hännän stefaa öölipumppuun :rotfl: . Jos on niin aika kauan saa takoa että sopii :poff: .
    toikin riippuu vain siitä mitä vaihtaa :rotfl: .
     
  18. rt68

    rt68 1st gear

    Nii noissa lootissa on hirmusen monta osaa jotka sopii sellaisenaan :rotfl:
     
  19. rt68

    rt68 1st gear

    Alkaa menemään nää jutut samaan suuntaan kuin "pyyteetöntä auttamista" topicissa :rotfl:
     
  20. GARAGE_INC

    GARAGE_INC Gearhead

    :rotfl: Joo kyllähän tämä alkaa jo luisua vähän itse topicista... :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!