904 vaihtuu 727 ?

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja sherif, 28.3.2007.

  1. sherif

    sherif 1st gear

    Tästäkin ollu juttua miljoonasti mutta toi haku on ihan perseestä.. Eli 360:sen jatkeena ollut 904 vaihtuu 727. Mitä muutoksia tarvii tehdä? Onko 727:ssa kuinka monen pitusta häntää? Jos on pitkää ja lyhyttä , niin kuinka lyhyt on lyhyt ja kuinka pitkä on pitkä? Ilmaisesti kardaani on jokatapauksessa eri pitunen? Jos jollain on kaupata valmista kardaania niin sopii tarjota?
    Kiire, että pääsee että pääsee koeponnistaan uutta remmikonetta aspenissa ennenkun istuttaa sen dusterin nokalle 8)
    Toi 904 kun ei varmaan taho kestää...
     
  2. petrib1

    petrib1 3rd gear

    Sama asia kiinnostaisi itseänikin..Voisiko joku hieman valaista asiaa? :eek:
     
  3. Mopuristi

    Mopuristi Gearhead

    Joo, kardaani lyhyempi (10cm ?) sekä yoke erilainen.
     
  4. Gyrus

    Gyrus 3rd gear

    Ite tein tuon swapin ja muistaakseni 727 oli 4" pitempi.. eli yoke vaihtoon (saa isolla ja pienellä ristikolla) ja kardaanista pala pois..
     
  5. sherif

    sherif 1st gear

    No nyt ois yoket hommattu amerikantuliaisena mutta enhän mää tiiä onko nää nyt sitten isolle vai pienelle ristikolle. Veikkaan että nää vois olla ne pienemmät kun haarukan sisämitta on noin äkkiä rullamitalla mitattuna n.55mm. Kuis on?
    Sitten kuinkas toi 727 paineen säätö ruuvi siinä venttiilikoneistossa? Ajattelin paineet sais hiukan kovemmat olla kun pumppukoneen perään tosiaan tulee. Mikäs välys siihen ruuvin ja rungon väliin kannattais säätää?
    Kauhee polte päästä baanalle 8)
     
  6. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

    haarukan sisämitta
    7260 = pieni = 54 mm ja
    7290 = iso = n.67 mm
     
  7. sherif

    sherif 1st gear

    Kiitos! Vielä kun joku osais kertoo sen paineitten nosto tsydeemin? Paljonko sitä skruuvia kehtaa kiristää?
     

Kerro tästä muillekin!