91-96 Buick Park Avenue

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Shit-O-matic, 9.7.2010.

  1. Shit-O-matic

    Shit-O-matic 1st gear

    Tollasta olen lähdössä ostamaan T-birdin tilalle käyttikseksi, joten olisi taas hieno kuulla kokemuksia ja vähän tyyppivikoja kyseisestä mallista. Mitäs tulisi erityisesti huomioida 250 000 ajetussa yksilössä? Vaparikoneisesta mallista kyse.
     
  2. lesabre

    lesabre 1st gear

    Loistava auto hintaluokassaan. Noihan oli utena edustuskäytössä suurin osa,eikä suotta.

    Suosittelen pysymään vaparivehkeissä, erityisen upea kone on se uudempi 3.8 V6, joka noihin tuli vm 1995 eteenpäin.Siinä 205 hv vanhan 170 hv sijaan ja vääntöä enempi ja alempaa tarjolla. Eli liikkuu sen minkä remmiahdettu vanhempi kone, mutta ilman huolia. Tuo uudempi kone lujemman koneen maineessa rapakon takana, Suomessa noita vaan ikävän harvoin tarjolla. Ton vm 1995 faceliftin tunnistaa muutenkin ulkoisesti jos et ole ihan varma,esim ratti on uudemman mallinen.

    Menevät pikkukulutuksella, kuitenkin jenkkimäisen mukava, sellanen aito jenkkiauto vielä= ei missään tapauksessa tätä sebring kamaa muotoilultaankaan vielä. Etuvetona kätevä päästää myös hameväki talvella rattiin, menee luistoneston kanssa hyvin liukkaallakin.Ei tosta oikein pahaa sanottavaa ollut kun tuollaisen omistin, kestävä ja mukava auto!
     
  3. Shit-O-matic

    Shit-O-matic 1st gear

    Täytyypi sitten hakea kotio tuollainen. :)
     

Kerro tästä muillekin!