-91 econolinen....

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja timo.t, 14.5.2007.

  1. timo.t

    timo.t Gearhead

    hätävilkkujen rele hukassa, liekkö samassa kuin tavan vilkut?
     
  2. timo.t

    timo.t Gearhead

    tarttis viedä leimalle mutta hazardi ei pelaa, vinkkejä!
     
  3. [Vee8]

    [Vee8] 3rd gear

    Mercurystä löyty toinen rele sulakerasian yläpuolelta, samanlainen sulaleaski on liki joka FoMoCossa, eli olisiko econossakin noin.
     
  4. timo.t

    timo.t Gearhead

    minäpä tutkin asiaa, meinasit vissiin rasiassa olevaa pyöreää kirkasta relettä?
     
  5. [Vee8]

    [Vee8] 3rd gear

    Juu, se on vilkun rele, täsmälleen yläpuolelta löyty samanlainen.
     
  6. Rocket engineer

    Rocket engineer 1st gear

    Onko takana punaiset valot? Jos on se ei saisi pelatakaan. Suomessa punaiset hätävilkut takana ovat /olivat kielletyt.
     
  7. timo.t

    timo.t Gearhead

    No punasethan nuo on,kiitoksia vinkistä!
     
  8. [Vee8]

    [Vee8] 3rd gear

    Häh? Onko tämä faktaa vai urbaania tietoutta? Mulla ainakin kaikissa neljässä voortissa toimii hätävilkut ja ovat punaiset :odroll:
     
  9. timo.t

    timo.t Gearhead

    Jaa miten lie, rupes nuo meikäläisenkin punaset vilkkuun
     
  10. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Nykyään taitavat olla sallitut!!!
     
  11. JPA

    JPA 3rd gear

    mulla oli -92 mallisessa "jenkki" vilkut,valot ja lasit paikallaan, muuta otteessa erikois ehdot ...hyväksytty LM:n päätöksellä .......
     
  12. [Vee8]

    [Vee8] 3rd gear

    Niinno, Mustang on itsetuomani muuttoauto, eli sillä on jäniksenpassi, Broncossa lukee tuo LM:n päätöshässäkkä valoista ja muista ja Mercury on 70-luvulta jolloin noita ei varmaan juuri noteerattukaan. Toinen Mercury on palasina niin ei voi kokeilla enää..
     
  13. jamba

    jamba Gearhead

    Mulla ei -90 econolinessä edes ole hätävilkkuja, -90 jeepistä taas otin hätävilkkujen nupin kokonaan pois (kun ei toimineet meinaan..). Ei kait hätävilkut ole pakollisetkaan
     
  14. jankinnu

    jankinnu 3rd gear

    Mites ton hätävilkkujen laita on? Auton kun ostin, ne ei pelanneet ja leima kuitenkin on. Auto on Rambler American vm.1969.

    Olen tuossa asennellut sähköt uudelleen ja nyt siis punaiset takavalot toimivat vilkkuina, takajarruvaloina sekä tietysti normaalisti takavaloina. Vilkut toimii myös jarrupoljin pohjassa. Ainut on vaan nuo hätävilkut, kun ne eivät vilku yhtäaikaa molemmin puolin autoa. Voisihan tuon eliminoida kokonaan jos sitä ei tarvitse?

    Tai sit joku hyvä ohje, miten saan vilkut vilkkumaan yhtäaikaa molemmin puolin :)
     

Kerro tästä muillekin!