94 Buick Regal 3.8 käyntiongelma

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Tero59, 26.6.2019.

  1. xarper

    xarper Gearhead

    Mulla on tossa yks maf mitä ku seuras ajon aikana ni tippu välillä ilmavirtaus nollaan melkee ja aiheutti yskimistä ja pätkimistä, jos haluat kokeilla vaikuttaako tai muuttuuko oireet.
    Ei maksa mitään.

    Ei noi välttämättä sytytä koodeja edes joten niihinkää ei voi koskaan luottaa, tossa parani toiminta ihan huomattavasti ku vaihto kampuralle uuden tunnistimen vaikka ei olevinaa ollu mitää vikaa.

    Ja älä koskaan tosiaan osta niitä halvimpia missään antureissa.
     
  2. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Hajoaa ne kalliimmatkin. Kaveri ostaa pel delcoa ja paskaa tulee. Paras oli kallis laturi missä tajuton vippa akselissa.


    Takuuhan tuolla pelaa ei sen puoleen, mutta aikaa tuhraantuu. Ja varastoon ei kannata tilata antureita ilman, että ne ensin kokeilee toimivaksi.
     
  3. GMies

    GMies Gearhead

    Vielä yksi, oletko tarkastanut MAF-sensorin maadoituksen? Kaiketi jossain moottorin kyljessä?
     
  4. Tero59

    Tero59 3rd gear

    Tilasin Rockautosta uuden MAFin kun oli 1 kpl GM alkuperäinen tarjolla. Makso 123 eur kun halvin 51 ja normi 89. Toivotaan et on sit kans orkkis GM...
     
    Karpov ja Jussi289 tykkäävät tästä.
  5. Tero59

    Tero59 3rd gear

    Uusi GM:n alkuperäinen MAF vaihdettu ja auto pelaa kuten ennenkin, eli siis tyhjäkäynti palasi !
     
    Karpov, xarper, 59Kingswood ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!