hojo! G30 laatikko alkoi temppuamaan. Ajoin eilen 200km matka-ajoa jonka jälkeen ajoin huoltsikalle parkkiin ja kun olin lähdössä ei laatikosta löytynyt enää pakkia eikä isoa D:tä. Kun pakin laittaa päälle tuntee sen kytkeytyvän ja auto liikahtaakin vähän mutta ei lähde? Pikku D toimi normaalisti ja vaihtaa todella nätisti. Muutaman tunnin seisomisen jälkeen kokeilin uudestaan ja kappas, laatikosta kuului pikku rutina ja pakki ja iso D alkoivat toimimaan mutta kun kävin koeajolla kuului jotain mystistä rapinaa ja iso D ja pakki oli jälleen hävinnyt. Mitä tehdä vai tehdäkkö mitään? Meneekö laatikko remonttiin vai hä?
Sopii se silleen että keppi 1,2,3 asennossa loikkarin vapaakytkimen apuna on levypakka. Pakki ja ISO D asennoissa sitä pakkaa ei käytetä. Jos siinä on vikaa niin ulkokautta ei pysty korjaamaan.
Mudracer osui oikeaan Avasin lootan ja heti öljypumpun irroituksen jälkeen seuraava paketti oli syypää, se laakeri? Joka on planeettapyörässä oli hajonnut ja muovicase sulanut ympäriinsä sekä metalliosat hieroneet planeetan laakeripesän, ylivaihteen mäntäkotelon ja jousiasetelman melko huonoon kuntoon, huulitiivistekkin oli lakannut olemasta. Masterkitti on hommattuna sekä uusi mäntä. Transpartsilta löytyi uusi/käytetty paketti ja loput hilppeet. Laatikon osat on purettu ja pesty kuin myös laatikko. Nyt pääseekin sitten kokoamishommiin.