-95 firebird perä kolahtaa.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja janne63, 16.6.2014.

  1. janne63

    janne63 1st gear

    Perä siis ulisee ja kolahtaa vaihtaessa.Tämä ilmeisesti on lukkoperä ? Aika erikoinen on tuo lukkosysteemi.

    [​IMG]

    [​IMG]


    Onko tämä normaali välys vetarin booreissa ?Tuntuu tuo välys aika suurelle.Onko siis vetarin boorit kuluneet vaiko hammasratas perän puolelta ?

    http://youtu.be/c07SOCyHCa4
     
  2. reynolds

    reynolds 3rd gear

    On lukkoperä (Eikä kuitenkaan mitenkään erikoinen lukko)....Nyt ei käynyt aloitustekstistä ilmi,että onko tämä alkanut yhtäkkiä ulisemaan/kolahtamaan....Vai tullut pikkuhiljaa?....Tuo uliseminen voi johtua väärästä hammasvälyksestä...Ja kolahtaminen taas muuten perän väljyydestä....Onkos tällä harrastettu kuminpolttoa oikein huolella kenties.?. 8) :wink:
     
  3. janne63

    janne63 1st gear

    Välitys on uusittu 24 tml sitten entisen omistan aikana. Tarkkaa syytä en tiedä. Nyt autolla ajettu 67 tml. Ainakaan viimeisen 7 vuoden aikana ei kumia ole poltettu pahemmin. Perä ulisi mulle tullessa ja nyt pahentunut. Kolahdus on tullut tänä kesänä. Onkos toi vetarin klappi normaalia ? Sain orkkis välityksen
    Mukaan ja se on virheetön. Tuo nykyinen on Ricmond 2.73 ja oli kuvio aika kohdallaan. Säädöt ok.
     

Kerro tästä muillekin!